14
فهرست آخرین اردوی تیم ملی هندبال اعلام شد

ساناز رجبی و مژگان قهرمانی از تیم ملی هندبال کنار گذاشته شدند

  • کد خبر : 72918
  • 01 آذر 1400 - 18:00
ساناز رجبی و مژگان قهرمانی از تیم ملی هندبال کنار گذاشته شدند
ساناز رجبی و مژگان قهرمانی طبق اعلام آخرین فهرست تیم ملی هندبال زنان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان از تیم ملی کنار گذاشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” فدراسیون هندبال فهرست دعوت‌شدگان به آخرین اردوی تیم ملی هندبال زنان برای اعزام به مسابقات جهانی را اعلام کرده که در آن نامی از ساناز رجبی و مژگان قهرمانی وجود ندارد.

تیم ملی هندبال زنان در موقعیتی ویژه قرار گرفته است. نشمین شافعیان به دلایلی نامشخص و اعلام نشده دیگر در کادر تیم ملی حضور ندارد و حالا دو بازیکن اصلی تیم ملی در لیست اعزام به اسپانیا قرار نگرفته‌اند.

دعوت از این دو بازیکن از این نظر شگفت‌آور و حائز اهمیت که هر دو نفر در زمره بازیکنان اصلی، مؤثر و همیشه حاضر در اردوها و مسابقات گذشته بوده‌اند. فدراسیون هندبال و کادر فنی در این باره توضیحی ارائه نکرده‌اند.

حواشی تیم ملی هندبال زنان در هفته‌های اخیر چهره‌ای آشکارتر به خود گرفته است و اطلاعات کسب‌شده حاکی از زوایایی پنهان در تیم ملی است.

فدراسیون هندبال اعلام کرده که مرحله نهایی اردوی تیم ملی زنان برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان از ۳ تا ۹ آذر در تهران برگزار می‌شود.

عزت‌الله رزمگر مدیر فنی، خدیجه قانع سرمربی، اکرم حبیب لو فیزیوتراپ، پونه صفری سرپرست اردو و معصومه مسیبی سرپرست تیم کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

برای روشن شدن ابعاد این موضوع با افسانه دهقانی نایب رییس فدراسیون هندبال و نشمین شافعیان مشاور فنی تیم ملی که به شکلی سوال برانگیز از تیم ملی رفته حاصل شد که هیچ یک پاسخگو نبودند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو به این شرح است:

فاطمه خلیلی، زینب بذرافکن، هانیه لک، حدیثه نوروزی، بهار ایزدگشب، آرزو کیانی آرا، مریم یوسفی، هدیه ویسی، صونا بیداد، مهربان بدوی ، مینا وطن پرست، شیما زارع ، ستاره رحمانیان، شقایق باپیری، حانیه کریمی، نگارزنده بودی، نوریه عباسی، عطیه شهسواری، الناز قاسمی

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ تا ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال زنان ایران در گروه C این مسابقات با رومانی، نروژ و قزاقستان همگروه است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.