15
با انتقاد از وضعیت تیم ملی هندبال زنان صورت گرفت

سمیه شهریاری : خوش سفرها را به تیم ملی هندبال دعوت کنید!

  • کد خبر : 73098
  • 03 آذر 1400 - 16:47
سمیه شهریاری : خوش سفرها را به تیم ملی هندبال دعوت کنید!
سمیه شهریاری بازیکن سابق تیم ملی هندبال زنان ایران با تفریحی خواندن سفر تیم ملی به مسابقات جهانی، خواستار دعوت خوش‌سفرها به تیم ملی هندبال شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان؛ موضوع اعمال سلایق شخصی در تیم ملی هندبال زنان و زوایای پنهان آن این روزها نقل محافل ورزشی است و حالا سمیه شهریاری درباره آن اظهار نظر کرده است.

سمیه شهریاری بازیکن برجسته و شاخص اصفهانی سابق تیم ملی هندبال است که نزد اهالی هندبال چهره‌ای شناخته شده به حساب می‌آید.

او امروز در صفحه شخصی‌اش در اعتراض به اوضاع تیم ملی هندبال زنان، سفر تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا را تفریحی خواند.

سمیه شهریاری در ادامه در اظهار نظری کنایه‌آمیز گفته است که با توجه به این سفر تفریحی، منطقی است که بازیکنان خوش‌سفر به تیم ملی هندبال دعوت شوند تا به تیم اعزامی خوش بگذرد.

حواشی پیرامون تیم ملی هندبال زنان ایران از ماه‌ها پیش وجود داشت و اکنون با حذف نام ساناز رجبی و مژگان قهرمانی دو بازیکن کلیدی تیم ملی به اوج رسیده است.

واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد میزان محبوبیت تیم ملی در مسابقات جهانی حداقل نزد اهالی هندبال کاهش چشمگیری داشته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.