17
در هفته ششم لیگ برتر فوتسال زنان رخ داد

شکست خانگی تیم مس کرمان برابر فرهان ملارد

  • کد خبر : 73558
  • 12 آذر 1400 - 13:09
شکست خانگی تیم مس کرمان برابر فرهان ملارد
مس کرمان در هفته ششم لیگ برتر فوتسال زنان در خانه برابر فرهان ملارد شکست خورد تا وضعیت بحرانی این تیم پس از مصدومیت ستاره‌هایش ادامه یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته ششم لیگ برتر فوتسال زنان امروز با 6 بازی برگزار شد که از گروه یک تیم مس کرمان مغلوب تیم فوتسال فرهان ملارد شد.

در این بازی که در کرمان به انجام رسید تیم مس کرمان برابر تیم تازه لیگ برتری شده فرهان ملارد 4 بر صفر تن به شکست داد و این نتیجه حاکی از وضعیت نابسامان در کرمان بود.

سهیلا رودسری ، نسیم نوازنده،مریم حکمتی و فرشته بابایی گلزنان فرهان ملارد بودند. نقش سهیلا رودسری در موفقیت های اخیر فرهان غیر قابل چشم پوشی است.

این شکست، ادامه روزهای بحرانی مس کرمان پس از حادثه از دست دادن نرگس و نجمه کریمی نسب دو ستاره مهم این تیم به دلیل پارگی رباط صلیبی است.

مس کرمان که فصل را با موفقیت آغاز کرده بود حالا روی نوار شکست گام بر می‌دارد و با شکست امروز، از ۵ بازی تنها ۶ امتیاز به دست آورده است.

در سوی مقابل، فرهان ملارد در شرایطی ایده آل است و پیروزی امروز این تیم را به امتیاز ۱۰ رساند تا همچنان تیم سوم جدول ۷ تیمی گروه یک باشد.

لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور ۱۴ تیم در دو گروه ۷ تیمی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.