12
با پیروزی بر هیئت رودان در هفته ششم لیگ فوتسال

پالایش نفت آبادان صدرنشین گروه یک باقی ماند

  • کد خبر : 73562
  • 12 آذر 1400 - 13:23
پالایش نفت آبادان صدرنشین گروه یک باقی ماند
برتری پالایش نفت آبادان بر هیئت فوتبال رودان در هفته ششم لیگ برتر فوتسال زنان سبب شد تیم خوزستانی همچنان صدرنشین گروه یک باقی بماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته ششم لیگ برتر فوتسال زنان امروز با 6 بازی برگزار شد که از گروه یک تیم پالایش نفت آبادان هیئت رودان را شکست داد.

در این بازی به میزبانی پالایش نفت، تیم آبادانی توانست با نتیجه 13 بر 3 حریف خود را مغلوب کند و همچنان صدرنشین گروه یک باشد.

شاگردان نرگس علوانی با این برد از 6 بازی 16 امتیازی شدند و فعلا رقیبی در صدر جدول ندارند. توپخانه پالایش نفت آبادان امروز آتشین و ترسناک بود.

البته دو گل از 13 گل نفت به صورت گل به خودی و توسط بازیکنان رودان به ثمر رسید اما مریم نوری بازیکن ارزشمند پالایش هت تریک کرد.

پریوش خلیلی و معصومه محمد گنجی هر کدام دو گل و کافیه هزاریان، فهیمه زارعی و سهیلا ملمولی یک گل برای تیم پالایش نفت آبادان به ثمر رساندند.

تنها تساوی تیم پالایش نفت آبادان برابر تیم رده دومی بوتا پارس ایرانیان رقم خورده و اگر اتفاق غریبی رخ ندهد آبادان مرحله گروهی را با صدرنشینی به انتها خواهد رساند.

تیم هیئت فوتبال رودان، تیم جوان و دونده فوتسال هرمزگان با این شکست 3 امتیازی باقی ماند و در رده ششم جدول گروه یک ایستاد.

لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور ۱۴ تیم در دو گروه ۷ تیمی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.