15
گفتگو با سرمربی تیم پارس‌آرای شیراز

ستاره زارع : پارس آرا ابزار آزمایش داوران لیگ فوتسال نیست

  • کد خبر : 73687
  • 13 آذر 1400 - 20:43
ستاره زارع : پارس آرا ابزار آزمایش داوران لیگ فوتسال نیست
ستاره زارع سرمربی تیم فوتسال پارس آرای شیراز پس از شکست این هفته تاکید کرد قرار نیست پارس آرا ابزرا آزمایش داوران لیگ برتر فوتسال زنان باشد.

به گزارش پایگاه “خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم فوتسال پارس آرای شیراز در هفته ششم لیگ برتر فوتسال زنان 9 بر صفر به نصر فردیس باخت اما ستاره زارع سرمربی این تیم در این باره اظهار نظر کرده است.

ستاره زارع در مورد این بازی به آژانس ورزش زنان ایران گفت: می‌دانستیم که در برابر یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ، کار سختی خواهیم داشت و از کیفیت حریف آگاه بودیم.

سرمربی پارس‌آرا ادامه داد: تیم ما کم‌تجربه و بسیار جوان است، از آن‌ها توقع بیش از حد ندارم و منتظر معجزه در برابر همچین تیمی نبودیم. شکست در چنین مسابقه ای برای ما طبیعی بود.

او در مورد قضاوت این دیدار گفت: عملکرد داوران تاثیر به سزایی در نتیجه نهایی این بازی ئ اختلاف گل ایجاد شده داشت. در موقعیت‌های مشابه، تصمیمات متفاوتی گرفته می‌شد؛ گویا که بازیکنان حریف از اجرای قوانین مبرا هستند.

زارع همچنین اظهار کرد: داور با اخراج کاپیتان تیممان، عملکرد و مسیر ما را تغییر داد، در صورتی که می‌توانست به سادگی بازی را مدیریت کند. معتقدم کارت زرد دوم داور، برای عدم رعایت فاصله در ضربه اوت، سختگیرانه بود. آن هم در شرایطی که چند دقیقه بعد بازیکنان حریف همین کار را عینا تکرار کردند و خبری از کارت نبود.

او ادامه داد: قبول دارم که تیم ما جوان و به دنبال کسب تجربه است، اما قرار نیست به محل آزمون و خطای داوران کم تجربه تبدیل شویم. باشگاه‌ها با صرف هزینه‌های زیاد و زحمت تیم را به مسابقات اعزام می‌کنند و این کم‌لطفی‌ها اصلا صحیح نیست.

سرمربی تیم شیرازی افزود: دروازه‌بان ما در نیمه دوم تعویض شد و از بازی قبلی‌مان هم یک مصدوم داشتیم، و همین شرایط را سخت کرد.

او همچنین تاکید کرد که تیم فوتسال پارس آرای شیراز با برنامه‌ای ۳ساله، در مسیر درستی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.