13
هندبال زنان قهرمانی جهان

ایران و قزاقستان ؛ امشب در اسپانیا | رنگ پیروزی را می‌بینیم؟

  • کد خبر : 73782
  • 16 آذر 1400 - 11:25
ایران و قزاقستان ؛ امشب در اسپانیا | رنگ پیروزی را می‌بینیم؟
تیم ملی هندبال زنان ایران امشب در آخرین دیدار خود در دور گروهی مسابقات هندبال زنان قهرمانی جهان به دیدار قزاقستان خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم ملی هندبال زنان ایران پس از دو شکست برابر رومانی و نروژ در مسابقات قهرمانی جهان امشب با قزاقستان روبرو می‌شود.

شکست ۱۱ بر ۳۹ برابر رومانی و ۹ بر ۴۱ برابر نروژ نتایجی طبیعی برای هندبال ایران در رویارویی با تیم‌های شاخص جهان بود اما ایران در بازی با قزاقستان نیم نگاهی به برد دارد.

آن چه سبب بروز این باور می‌شود این است که قزاقستان رقیبی آسیایی برای ایران است و دو تیم بارها با هم در مسابقات قهرمانی آسیا روبرو شده‌اند گرچه سهم ایران همواره شکست بوده است.

با این وجود کورسوی امیدی وجود دارد که حس و حال خوش حضور دختران هندبالیست در اسپانیا و انگیزه آنها سبب شود ایران امشب برابر قزاقستان شگفتی ساز شود و به پیروزی برسد.

این مهم البته زمانی به تحقق نزدیک می‌شود که شب، همچنان شب فاطمه خلیلی سنگربان فوق‌العاده ایران باشد و البته مهره‌هایی چون مینا وطن پرست، مریم یوسفی، صونا بیداد، بهار ایزدگشب، الناز قاسمی و حدیثه نوروزی در اوج باشند.

با این همه، کادر فنی تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات، انتظارات را به حداقل رسانده و بعید است در صورت شکست در بازی امشب نیز انتقادی به سمت تیم ملی سرازیر شود.

ایران و قزاقستان امشب (سه شنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران در کاستلون اسپانیا با هم دیدار خواهند کرد. این بازی از طریق یوتیوب فدراسیون جهانی هندبال به طور زنده پخش خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.