11
چالش مصدومیت پیش روی تیم ملی فوتبال زنان

ایراندوست: چترنور نمی‌خواهد برای تیم ملی بازی کند

  • کد خبر : 73819
  • 16 آذر 1400 - 14:47
ایراندوست: چترنور نمی‌خواهد برای تیم ملی بازی کند
مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان تاکید کرد افسانه چترنور وینگر شهرداری سیرجان تمایلی به حضور در تیم ملی و مسابقات قهرمانی آسیا ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مریم ایراندوست امروز در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال زنان ایران درباره غیب افسانه چترنور وینگر کلیدی تیم شهرداری سیرجان در تیم ملی توضیح داد.

او درباره نبود چترنور گفت: واقعیت این است که او تمایلی به بازی در تیم ملی ندارد. ما از او دعوت کردیم که به تیم ملی محلق شود اما او تمایلی به بازی ملی ندارد و دعوت ما را رد کرده است.

ایراندوست درباره تأثیر این غیبت گفت: چترنور بازیکن باارزشی است اما ما بدون او سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردیم و جایگزین او را داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره چالش پیش روی تیم ملی در راه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: یکی از مشکلات جدی ما مصدومیت بازیکنان است و امیدوارم در این فاصله ۴۰ روزه از این بابت ضربه نخوریم.

تیم ایراندوست از لیگ برتر، حسابی لطمه خورده است و ۵ بازیکن دعوتی به تیم ملی در جریان لیگ مصدوم شده‌اند و نگرانی در این باره از کلام سرمربی هویداست.

گلنوش خسروی که دچار پارگی رباط صلیبی شده امروز زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و ایراندوست نیز این موضوع را تأیید کرد. خسروی نه تنها تیم ملی که احتمالاً تمام لیگ برتر را هم از دست داده است.

اما خسروی تنها مصدوم نیست. ایراندوست که نمی‌تواند نگرانی خود را پنهان کند می‌گوید: زهرا سربالی، غزاله بنی طالبی، زهره جلالی و هاجر دباغی را در جریان دیدارهای این هفته لیگ برتر از دست داده‌ایم.

ایران برای اولین بار دی‌ماه امسال در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد. ایران در فاصله حدود ۵ هفته به آغاز این مسابقات هیچ بازی تدارکاتی نداشته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.