15
امروز در خانه والیبال تهران انجام می‌شود

سایپا و ذوب آهن، مصاف بزرگان برای تعیین قهرمان نیم فصل

  • کد خبر : 73884
  • 18 آذر 1400 - 9:30
سایپا و ذوب آهن، مصاف بزرگان برای تعیین قهرمان نیم فصل
در مهم‌ترین دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال زنان امروز سایپا در تهران به دیدار ذوب آهن می‌رود. مصافی برای تعیین قهرمان نیم فصل.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته هشتم لیگ برتر والیبال زنان امروز با برگزاری مهم‌ترین بازی نیم فصل در نقطه اوج خواهد بود.

سایپا امروز از ساعت ۱۶ در خانه والیبال تهران رودرروی تیم ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرد. مسابقه‌ای که برنده آن قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال بانوان خواهد بود.

گرچه به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند، اما پیروزی هر یک بر دیگری به معنای تاج گذاری موقت به عنوان قدرت شماره یک والیبال زنان ایران است.

سایپا بیش از دو سال است که به هیچ تیمی نباخته اما آخرین باری که این تیم در لیگ ایران بازنده شد برابر همین تیم ذوب آهن در مصاف دو تیم در اصفهان بود.

با این پیش زمینه، تیم فریبا صادقی که با سایپا در صدر جدول لیگ برتر والیبال هم امتیاز است امروز در تلاش است تا خاطره عصر دل انگیز زمستانی سال ۹۸ را تکرار و بار دیگر سایپا را با شکست روبرو کند.

نتایج تقریباً مشابه دو تیم، سایپا و ذوب آهن را در امتیاز ۲۳ برابر قرار داده و اوضاع بهتر سایپا در ست شماری آنها را صدرنشین کرده اما نتیجه بازی امروز تعیین کننده است.

برنده مسابقه امروز قهرمان نیم فصل خواهد شد گرچه دو تیم قطعاً باز هم در ادامه فصل با هم روبرو می‌شوند و شکست در بازی امروز برای هیچ یک از دو تیم، ناکامی نیست.

آن چه تقابل دو تیم را جذاب می‌کند یکی رویارویی دو مربی موفق و مدعی و دیگری مصاف ستاره‌های ملی پوش دو تیم است.
به عبارت دیگر، امروز خانه والیبال مصافی با حضور ملی پوشان را به خود خواهد دید.

این که این بازی به طور زنده از طریق آپارات پخش می‌شود را می‌توان یک شانس برای علاقه‌مندان به والیبال دانست تا از یک بازی دیدنی لذت ببرند.

سایپا با اتکا به مهره‌های تعیین کننده‌ای چون مهسا صابری، شبنم علیخانی، ریحانه داورپناه، حانیه محتشمی پور و سایرین و ذوب آهن به امید درخشش فرزانه زارعی، الهه پورصالح، فرانک بابلیان و دیگر چهره‌های شاخصش نویدبخش یک بازی تماشایی هستند.

این مسابقه‌ای است که کسی از تماشای آن پشیمان نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.