17
مربی ایتالیایی از خانه سایپا - ذوب آهن را تماشا می‌کند

الساندرا کمپدلی و تیم ملی والیبال زنان | در مسیر خولیو ولاسکو

  • کد خبر : 73891
  • 18 آذر 1400 - 12:25
الساندرا کمپدلی و تیم ملی والیبال زنان | در مسیر خولیو ولاسکو
الساندرا کمپدلی ؛ گزینه هدایت تیم ملی والیبال زنان است و امروز از خانه سایپا و ذوب آهن را در لیگ برتر والیبال تماشا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان ؛ موضوع سپردن هدایت تیم ملی والیبال زنان به یک مربی کارآمد خارجی مدتهاست که مطرح است و حالا الساندرا کمپدلی ایتالیایی به زودی به عنوان مربی جدید معرفی خواهد شد.

کار بین او و فدراسیون والیبال ایران تمام شده است. همه توافقات صورت گرفته و فقط، سفر او به ایران و عقد قرارداد رسمی باقی مانده است که به‌زودی صورت خواهد گرفت.

کمپدلی سرمربی تیم ملی ناشنوایان ایتالیا بوده است و کسب یک مدال نقره المپیک را با دخترانش در کارنامه دارد.

در سال ۲۰۱۹ بود که ایتالیا را به قهرمانی والیبال ناشنوایان اروپا رساند اما به دنبال چالشی در سطح والیبال روز جهان و گسترده از ناشنوایان بود.

او در ایتالیا به عنوان یک مربی پرانرژی و فعال شناخته می‌شود. نکته ویژه در مورد کمپدلی این است که پیش از این که والیبالیست شود بازیکن هاکی روی چمن بود.

تقریباً یک سال پیش بود که ایران به دنبال یک مربی خارجی می‌گشت تا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند. (مسابقاتی که در نهایت لغو شد) و از آن زمان کمپدلی با ایران در تماس بوده است.

کمپدلی می‌گوید این یک جهش در تاریکی، اما همچنین یک چالش زیبا برای اوست: «هنوز نمی‌توانم چیزی بگویم اما این امضای قرارداد و آغاز یک ماجراجویی جدید است. این یک مذاکره بسیار طولانی با یکی از پروژه‌هایی بود که با همکاری فدراسیون جهانی به وجود آمد.

فدراسیون والیبال ایران می‌خواهد تیمی قدرتمند داشته باشد. منابع خارجی می‌گویند ایران متوجه شده که کمپدلی می‌تواند کاری را برای زنان ایران انجام دهد که ۱۰ سال پیش ولاسکو در والیبال مردان ایران انجام داد.

آیا این یک هوای تازه است؟ بله هم برای الساندرا و هم ایران. او به تیمی می‌آید که بازیکنانش از حجاب استفاده می‌کنند اما این یک مانع نیست. الساندرا در حال حاضر آرزوی تکرار شاهکارهایی را دارد که او را با تیم ملی ناشنوایان ایتالیا، به شهرت رساند.

زمان برای بستن چمدان‌ها به مقصد ایران، فرا رسیده است.  او یک برنامه دقیق که شامل ۳ رده تیم‌های ملی اعم از تیم ملی بزرگسالان، زیر ۱۷، زیر ۱۹ سال است، در ایران خواهد داشت.

همچنین او قرار است امروز از خانه دیدار سایپا و ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر والیبال زنان ایران به عنوان گل سرسبد بازی‌های فصل و با حضور بازیکنان شاخص ایران را تماشا کند.

تماشای این بازی به الساندرا کمپدلی کمک خواهد کرد تا درک بهتری از سطح فنی والیبال زنان ایران به دست بیاورد و تا حدودی با بدنه اصلی تیم ملی آشنا شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.