15
هفته نهم لیگ برتر والیبال زنان

سایپا ۱ ذوب آهن ۳ | سایپا پس از ۶۷۸ روز در لیگ برتر باخت

  • کد خبر : 73900
  • 18 آذر 1400 - 18:26
سایپا ۱ ذوب آهن ۳ | سایپا پس از ۶۷۸ روز در لیگ برتر باخت
سایپا در مهم ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر والیبال زنان در تهران مغلوب ذوب آهن شد تا پس از 678 روز در لیگ برتر بازنده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“؛ هفته نهم لیگ برتر والیبال زنان امروز برگزار شد و در مهم ترین بازی امروز و نیم فصل، ذوب آهن با پیروزی بر سایپا صدرنشین شد.

در این بازی که در خانه والیبال تهران برگزار شد شاگردان فریبا صادقی در ذوب آهن توانستند 3 بر یک میزبان خود را شکست و. به دوران شکست ناپذیری سایپا پایان دهند.

سایپا پس از 678 روز در یک بازی رسمی داخلی بازنده شد. آخرین بار آن ها 10 بهمن 1398 در اصفهان 3 بر 2 به همین ذوب آهن باخته بودند.

دیدار امروز، یک رقابت نفس گیر و سطح بالا بود. در ست نخست سایپا در حالی در مارات امتیازگیری 29 بر 27 پیروز شد که ذوب آهن از شانس خود برای کسب امتیاز 25 در زمانی که 24 بر 23 پیش افتاده بود استفاده نکرد.

در ست دوم اما گاندوها به بازی برگشتند و با ارائه یک بازی کم اشتباه 25 بر 23 پیروز شدند. در ست سوم باز هم اوضاع به سود ذوب آهن پیش رفت و با برد 25 بر 20 این تیم همراه شد.

در ست چهارم سایپا با هدایت مریم هاشمی برای رهایی از شکست با انرژی دوچندان به میدان آمد و حتی تا آخرین امتیازات، برد را در چنگ خود داشت.

با این حال ذوب آهن که پیش تر هم نشان داده بود که در بازگشت، متبحر است ورق بازی را در امتیازات آخر به سود خود برگرداند و 27 بر 25 صاحب پیروزی شد.

الهه پورصالح ستاره گیلانی و جوان ذوب آهن یکی از پرفروغ ترین چهره های این بازی بود که بارها با آبشارهای ویرانگر خود سایپا را دچار مشکل کرد.

همچنین نباید از نقش شاخص فرانک بابلیان کاپیتان چپ دست ذوب آهنی ها به سادگی عبور کرد. او یک رهبر در ترکیب ذوب آهن بود. فاطمه عنایت، فرزانه زارعی و زهرا شیری نیز مهره های مهمی بودند.

در جمع بازیکنان سایپا، بدون تردید شبنم علیخانی ارزشمندترین مهره تیم تهرانی بود و نشان داد چرا همچنان باید روی او حساب باز کرد.

غزاله نجاتی که در این فصل بیشتر فرصت بازی پیدا کرده و همچنین نگار کیانی، مونا خواجه کلایی و مهسا صابری باتجربه از خوب های سایپا در بازی امروز بودند.

بدین ترتیب ذوب آهن با کسب 25 امتیاز به صدر جدول لیگ برتر والیبال بانوان صعود کرد و قهرمان نیم فصل شد و سایپا با 24 امتیاز ناب قهرمانی دور رفت را ثبت کرد.

این بازی به طور زنده پخش اینترنتی شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.