17
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان

ادامه روزهای دشوار مس کرمان با شکست برابر پویندگان

  • کد خبر : 73928
  • 19 آذر 1400 - 13:02
ادامه روزهای دشوار مس کرمان با شکست برابر پویندگان
مصاف تیم های پویندگان صنعت فجر شیراز و مس کرمان در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان با برتری پویندگان در شیراز به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان امروز با ۶ بازی در گروه‌های اول و دوم برگزار شد و تیم مس کرمان شکست دیگری را این بار برابر پویندگان شیراز متحمل شد.

در این بازی که از گروه یک در شیراز برگزار شد تیم بانوان پویندگان موفق شد حریف خود مس کرمان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و امتیاز کامل این بازی را از آن خود کند.

دو گل از مریم زارع، تیم شیرازی را به سوی پیروزی رهنمون کرد البته تیم زنان پویندگان یک بار نیز به اشتباه دروازه خودی را فرو ریخت تا اختلاف به حداقل برسد.

مس کرمان که پس از آسیب دیدگی دو مهره کلیدی خود، نرجس و نجمه کریمی نسب دوقلوهای فوتسال ایران و کرمان به شدت افت کرده برای چهارمین بار در 6 بازی خود در این فصل بازنده میدان را ترک کرد.

این شکست سبب شد تیم سعیده ایرانمنش که دچار کمبود بازیکن است به رده پنجم جدول 7 تیمی گروه یک سقوط کند.

از سوی دیگر تیم پویندگان شیراز با هدایت نجمه برزگر با این برد، صاحب دومین پیروزی فصل شد و با صعود یک پله ای در جدول، به رده چهارم و بالاتر از مس کرمان رسید.

بدین ترتیب پرونده دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان امروز بسته شد. 14 تیم حاضر در گروه های دوگانه لیگ فوتسال بانوان وارد دور برگشت این مسابقات خواهند شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.