13
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان

شکست خانگی هیئت فوتبال اصفهان برابر مس رفسنجان

  • کد خبر : 73931
  • 19 آذر 1400 - 13:10
شکست خانگی هیئت فوتبال اصفهان برابر مس رفسنجان
تیم مس رفسنجان در دیداری از هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان در اصفهان برابر تیم قعرنشین هیئت فوتبال اصفهان به یک پیروزی پرگل رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان امروز با ۶ بازی در گروه‌های اول و دوم برگزار شد و تیم مس رفسنجان در اصفهان، میزبان خود تیم بانوان هیئت اصفهان را شکست داد.

در این بازی که از گروه دوم در سالن امام علی (ع) اصفهان برگزار شد  تیم مس رفسنجان که نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داشت توانست حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

این برد کم دردسر به تیم تحت هدایت عاطفه رضایی کمک کرد تا جمع امتیازات خود را در پایان نیم فصل به عدد 10 برساند و در رده چهارم قرار گیرد.

طناز آرمات گل اول تیم بانوان مس رفسنجان را به ثمر رساند و در ادامه زهرا احمدی زاده و مهسا کمالی اختلاف را بیشتر کردند و راه جبران را بر حریف بستند.

ایستادن در رتبه چهارم دور رفت، نتیجه ای نیست که مطلوب مس رفسنجان باشد با این حال تیم قدرتمند استان کرمان تلاش می کند فاصله با 3 رقیب خود پیکان و به خصوص نصر فردیس و حفاری را جبران کند.

بدین ترتیب پرونده دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان امروز بسته شد. 14 تیم حاضر در گروه های دوگانه لیگ فوتسال بانوان وارد دور برگشت این مسابقات خواهند شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.