15
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان

زلزله ۸ ریشتری پیکان صدرنشین در اسفراین

  • کد خبر : 73932
  • 19 آذر 1400 - 13:22
زلزله ۸ ریشتری پیکان صدرنشین در اسفراین
در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان پیکان در اسفراین برابر تیم کیمیای این شهر به برتری رسید و جایگاه خود را در صدر جدول گروه دوم تثبیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان امروز با ۶ بازی در گروه‌های اول و دوم برگزار شد و تیم بانوان پیکان با نتیجه ای یک طرفه از سد کیمیای اسفراین گذشت.

در این بازی از گروه دوم در سالن شهدای کارگر اسفراین، پیکان صدرنشین بی رقیب گروه دوم با نتیجه 8 بر صفر میزبانش را شکست داد و به حداکثر امتیاز در تیم فصل نخست دست یافت.

نسیمه غلامی با ۳ گل امروز هت تریک کرد، سحر زمانی دو گل زد و فاطمه اعتدادی، رقیه صومعه و مهسا علی مددی دیگر گلزنان تیم بانوان پیکان بودند.

پیکان با کسب ششمین پیروزی پیاپی 18 امتیازی شد و با حاشیه امنیت مناسبی به مراحل بالاتر می اندیشد جایی که چالش های تازه ای در انتظار نیلوفر اردلان و تیمش است.

نقطه روشن عملکرد پیکان در نیم فصل اول لیگ فوتسال بانوان، کسب امتیاز کامل از مصاف با تیم های مدعی است که حاکی از شانس بالای پیکان برای موفقیت در آینده است.

همچنین تیم کیمیای اسفراین که در گروهی دشوار قرار گرفته با شکست امروز، 6 امتیازی باقی ماند تا همچنان تیم پنجم در جدول 7 تیمی گروه دوم باشد.

بدین ترتیب پرونده دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان امروز بسته شد. 14 تیم حاضر در گروه های دوگانه لیگ فوتسال بانوان وارد دور برگشت این مسابقات خواهند شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.