17
در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اتفاق افتاد

امتناع تیم فوتبال زنان پالایش گاز ایلام از سفر به سیرجان

  • کد خبر : 73941
  • 19 آذر 1400 - 12:05
امتناع تیم فوتبال زنان پالایش گاز ایلام از سفر به سیرجان
تیم فوتبال زنان پالایش گاز ایلام که باید در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان به دیدار شهرداری سیرجان می رفت از سفر به سیرجان امتناع کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار می شود اما مصاف تیم های زنان شهرداری سیرجان و پالایش گاز ایلام انجام نخواهد شد.

تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام که قرار بود امروز در سیرجان میهمان تیم شهرداری این شهر باشد به استان کرمان سفر نکرده است و شکست سه بر صفر در پی غیبت در این بازی را پذیرفته است.

علت تصمیم باشگاه ایلامی برای امتناع از سفر به سیرجان اعلام نشده است اما پیش بینی می شود سازمان لیگ فوتبال در جلسه کمیته انضباطی، تیم پالایش گاز را با جریمه مواجه کند.

جریمه در نظر گرفته شده از سوی کمیته انضباطی هر اندازه که باشد قطعا از هزینه های سفر تیم پالایش گاز به سیرجان کمتر است و به نظر می رسد در نهایت تیم بانوان پالایش گاز ایلام از انجام ندادن این بازی سود ببرد.

با توجه به پیروزی قاطع احتمالی شهرداری سیرجان، باشگاه سیرجانی گلایه مند است که عدم حضور رقبا برابر این تیم سبب کاهش تفاضل گل در رقابت با سایر مدعیان در آینده و دور ماندن بازیکنان این تیم از کورس کسب عناوین فردی لیگ خواهد شد.

غیبت تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال بانوان در فصول گذشته لیگ نیز بارها دیده شده و سازمان لیگ فوتبال ایران برای مقابله با این بی نظمی باید به دنبال اقدامات پیشگیرانه قوی تری باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.