18
مسابقات هندبال زنان قهرمانی جهان

ایران ۸ آنگولا ۴۱ | شکست سنگین دختران ایران برابر حریف آفریقایی

  • کد خبر : 74105
  • 20 آذر 1400 - 19:01
ایران ۸ آنگولا ۴۱ | شکست سنگین دختران ایران برابر حریف آفریقایی
تیم ملی هندبال زنان ایران در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا باز هم شکست خورد آن هم در شبی که فاقد تمرکز و جنگندگی لازم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت های هندبال زنان قهرمانی جهان در اسپانیا امشب دنبال شد و در جدول پرزیدنت کاپ، تیم بانوان ایران برابر آنگولا شکست خورد.

پرزیدنت کاپ، جدول مربوط به تیم های قعرنشین گروه های ۸ گانه مسابقات هندبال قهرمانی جهان است و ایران در این مرحله پس از باخت به ازبکستان، برابر آنگولا هم بازنده بود.

حریف سرخ پوش آفریقایی در تمام جریان بازی تیم برتر میدان بود و با قدرت بدنی بالا و نمایشی کم اشتباه علاوه بر پیروزی ۴۱ بر ۸ نشان داد که تیمی شایسته تر از حضور در پرزیدنت کاپ است.

نیمه نخست این بازی 24 بر 4 به پایان رسیده بود و آنگولا این مسیر را در نیمه دوم نیز ادامه داد در حالی که ایران کماکان تیمی پراشتباه بود.

آرزو کیانی آرا بازیکن ایران در لحظات پایانی مسابقه آسیب دید و لنگان لنگان زمین مسابقه را ترک کرد. فاطمه خلیلی بهفر نیز که بارها دروازه ایران را نجات داد به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد.

جنگندگی گمشده

دوندگی پایین و حس تسلیم شدگی در کار دفاعی سبب می شد در صحنه هایی از بازی، بازیکنان ایران در ضد حمله حریف نیز به دفاع برنگردند و تماشاگر باشند.

اینطور به نظر می رسد که تیم ملی هندبال توان روانی خود را در تورنمنت از دست داده است و فقدان این آمادگی روانی، خود را در بازی امروز و پیش تر در بازی با ازبکستان نشان داده بود.

ایران در ادامه جدول پرزیدنت کاپ دوشنبه به دیدار کامرون می رود و احتمالا با شرایط موجود پس از دیدار با کامرون، آماده برگزاری آخرین دیدار خود در اسپانیا برای رتبه 31 یا 32 مسابقات جهانی می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.