15
ایران به مبارزه برای آخر نشدن رسید

ایران ۱۷ کامرون ۳۲ | ششمین شکست هندبال ایران در اسپانیا

  • کد خبر : 74188
  • 22 آذر 1400 - 21:29
ایران ۱۷ کامرون ۳۲ | ششمین شکست هندبال ایران در اسپانیا
تیم ملی هندبال زنان ایران در ششمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا برابر کامرون شکست خورد تا به آخرین بازی برای آخر نشدن در تورنمنت برسد.

به گزارش پایگاه خبری “دختران قهرمان” رقابت های هندبال قهرمانی جهان در اسپانیا امشب دنبال شد و تیم ملی هندبال بانوان ایران در دیدار برابر کامرون بازنده شد.

در این بازی تیم تحت رهبری عزت رزمگر در مقابل یک تیم آفریقایی دیگر بازنده بود. نیمه نخست بازی با برتری 14 بر 9 کامرونی ها پایان یافت.

زردپوشان کامرون در نیمه دوم برتری را حفظ کردند و در نهایت 32 بر 17 فاتح این بازی شدند تا ایران در جدول 4 تیمی پرزیدنت کاپ در گروه خود چهارم شود.

آرزو کیانی آرا (6 گل) مریم یوسفی و بهار ایزدگشب (5 گل) الناز قاسمی (4 گل) و حدیثه نوروزی، عطیه شهسواری، مینا وطن پرست، هانیه کریمی و صونا بیداد هر کدام یک گل وارد دروازه کامرون کردند.

کامرون در حالی در این بازی ایران را شکست داد که ترک اردوی این تیم توسط 4 بازیکن و وضعیت آنها خبرساز شده و گفته می شود این بازیکنان تقاضای پناهندگی کرده اند.

تیم ملی هندبال زنان ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان در جدال برای کسب رتبه های 31 و 32 (آخر و ماقبل آخر)  قرار است به دیدار چین برود اما ممکن است این بازی برگزتر نشود.

چین نیز در جدول پرزیدنت کاپ در گروه خود چهارم شده است.گفته می شود یکی از اعضای تیم چین نیز با مشکل تست مثبت کرونا مواجه شده است و احتمال دارد دیدار ایران و چین انجام نشود.

تیم ملی هندبال بانوان در دور گروهی در دیدار با تیم های نروژ، رومانی و قزاقستان شکست خورد و سپس در جدول قعرنشینان گروه های 8 گانه یا پرزیدنت کاپ مغلوب ازبکستان، آنگولا و کامرون شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.