16
محبوبه کریمی هدایت تالو را در دست گرفت

راضیه طهماسبی سرمربی تیم ملی ووشو شد | فریناز نذیری در نقش مربی

  • کد خبر : 74194
  • 23 آذر 1400 - 19:29
راضیه طهماسبی سرمربی تیم ملی ووشو شد | فریناز نذیری در نقش مربی
راضیه طهماسبی فر بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی ووشو زنان منصوب شد تا هدایت تیم ملی را در بازی‌های آسیایی هانگژو را در دست گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” فدراسیون ووشو امروز رسماً اعلام کرد راضیه طهماسبی فر هدایت تیم ملی ووشو زنان ایران تا پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین را در اختیار خواهد داشت.

حضور طهماسبی به نوعی به معنای ابقای اوست زیرا وی پیش از این هم سرمربی تیم ملی بود و اکنون چالش جدیدی در پیش رو دارد و فکر و ذکرش کسب یک طلای دیگر برای ایران در بازی‌های آسیایی است.

فریناز نذیری عضو تیم ملی ووشو در دوره اخیر جام جهانی – اولین و آخرین اعزام او – که امسال در لیگ ووشو بانوان نیز برای سپاهان مسابقه داد، به عنوان مربی در تیم ملی حضور دارد.

نذیری در استان تهران، یک مربی پرکار و سازنده محسوب می‌شود و بر اساس توانمندی، تجربه و اخلاق مداری به عنوان عضو کادر تیم ملی انتخاب شده است.

در بخش تالو محبوبه کریمی به عنوان سرمربی تیم ملی است. او نیز در جمع مربیان تالوی ایران، چهره‌ای محبوب و سازنده است و رابطه خوبی با تالوکاران برجسته دارد.

تالوی ایران از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا خاطره خوشی دارد جایی که زهرا کیانی اولین مدال‌آور تالوی ایران در ادوار این مسابقات شد و حانیه رجبی باتجربه و سپس جوانان آینده دار در تالوی ایران منتظر فرصت هستند.

قرار است اردوهای تیم ملی ووشو زنان از دی ماه شروع شود و به طور مداوم تا تابستان ۱۴۰۰ و اعزام تیم ملی به هانگژو ادامه یابد. ایران در بازی‌های آسیایی در اوزان ۵۲ و ۶۰ کیلوگرم زنان اعزام خواهد داشت.

در کوراش نیز بتول پاکروح به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان انتخاب شد. سمانه پناهنده سرپرست اردوی تمرینی بانوان در بخش ووشو خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.