11
اعلام لیست جدید تیم ملی فوتبال زنان

تیم ملی نجیب تنها | نرمش قهرمانانه ایراندوست در برابر چترنور؟

  • کد خبر : 74203
  • 24 آذر 1400 - 10:17
تیم ملی نجیب تنها | نرمش قهرمانانه ایراندوست در برابر چترنور؟
مریم ایراندوست فهرستی ۳۱ نفره را به تیم ملی فوتبال بانوان فراخوانده. افسانه چترنور، بازیکنی که ایراندوست گفته بود تمایلی به بازی در تیم ملی ندارد باز هم در لیست جدید اوست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مریم ایراندوست لیستی ۳۱ نفره را برای اردوی جدید تیم ملی فوتبال بانوان فراخوانده که افسانه چترنور هم در این فهرست حضور دارد.

افسانه چترنور وینگر ارزشمند و گلزن شهرداری سیرجان که در اردوهای اخیر با وجود دعوت به تیم ملی، از حضور در اردو امتناع می‌کرد کماکان در فهرست سرمربی است.

در اردوی اخیر بود که ایراندوست به طور آشکار گفت که افسانه چترنور علاقه‌ای به حضور در اردوی تیم ملی ندارد و فعالیت باشگاهی‌اش را ترجیح می‌دهد.

با این وجود در اردوی تازه، نام افسانه چترنور باز هم در فهرست دعوت‌شدگان هست و گفته می‌شود چترنور در این اردو حضور می‌یابد زیرا علتی که به واسطه آن به تیم ملی نمی‌آمد مرتفع شده است.

موضوع قابل تأمل در این مورد، اصرار مریم ایراندوست بر حضور چترنور است. شاید در شرایط طبیعی، هر مربی دیگری جای ایراندوست بود چترنور را از برنامه‌هایش کنار می‌گذاشت اما ایراندوست دست به این کار نزد.

علت اصلی این رویکرد از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال زنان، دست خالی او در تیم ملی است. او اخیراً درباره آینده تیم ملی ابراز نگرانی کرده به خصوص این که تیمش نه بازی دوستانه دارد و نه همه بازیکنانش را.

تیم ملی زنان با مشکل مصدومیت برخی نفرات و تزلزل فنی در برخی پست‌ها مواجه است و ایراندوست تنها به کسب نتایج آبرومند در هند فکر می‌کند حتی اگر مجبور باشد به عنوان سرمربی، جایگاهش را نادیده بگیرد و با زبان بی زبانی در برابر مواضع چترنور کوتاه بیاید.

دعوت از سارا قمی، بازیکن خداحافظی کرده از تیم ملی نیز در همین راستا است. نگرانی‌های ایراندوست کار را به جایی رسانده که از سارا قمی که یک سال پیش از فوتبال ملی خداحافظی کرده بود خواسته است به تیم ملی بیاید.

اوضاع در بخش آماده‌سازی نیز چالش دیگری است. تیمی که قرار بود برای آمادگی‌اش به بلژیک برود و بازی دوستانه اروپایی برگزار کند حالا باید به یک اردوی ۱۰ روزه پیش از اعزام در جزیره کیش بسنده کند.

بدین ترتیب ایران بدون بازی تدارکاتی قابل‌توجهی به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رود و لیگ برتر، برای بازیکنان تیم ملی، جدی‌ترین فضای رقابتی خواهد بود.

تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۸ آذر تا ۸ دی در مرکز ملی فوتبال ایران تمرین خواهد کرد.

فهرست دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

زهرا قنبری، زهرا سربالی، بهناز طاهرخانی، سارا دیدار، نگین زندی، افسانه چترنور، رقیه جلال نسب، فاطمه امینه برازجانی، ملیکا متولی، عارفه سیدکاظمی، شبنم بهشت

سمانه چهکندی، ملیکا محمدی – کرمانزهره کودایی، سارا ظهرابی نیا، هاجر دباغی ، فاطمه عادلی، مینا نافعی، مرضیه نیکخواه، هانیه علیمردانی، الهام فرهمند

فاطمه مردانی،  مرضیه فیضی و ثنا صادقی، غزاله بنی طالبی، زهره جلالی، مریم یکتایی، سارا قمی، زهرا معصومی، محدثه زلفی، هادیه کر

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.