14
با انتشار ویدئویی

شقایق باپیری اعلام پناهندگی کرد | لطفا قضیه را سیاسی نکنید!

  • کد خبر : 74324
  • 25 آذر 1400 - 18:21
شقایق باپیری اعلام پناهندگی کرد | لطفا قضیه را سیاسی نکنید!
شقایق باپیری بازیکن تیم ملی هندبال زنان ایران با انتشار ویدئویی اعلام درخواست پناهندگی و سیاسی بودن تصمیمش را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” شقایق باپیری بازیکن تیم ملی هندبال زنان ایران که از اردوی تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا جدا شده بود اعلام پناهندگی کرد.

خبر ناپدید شدن بازیکن ۳۰ ساله ایرانی روز گذشته منتشر و اعلام شد که مفقود شدن او به پلیس اطلاع داده شده است و ایران امیدوار است او را تا جمعه به پرواز بازگشت برساند.

با این حال شقایق باپیری امروز در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده اعلام کرد که در سلامتی کامل قرار دارد و درخواست پناهندگی ورزشی کرده است.

او همچنین گفت که اظهار نظرها درباره نقش داشتن مسائل سیاسی در تصمیم او صحت ندارد و او به دلیل پیشرفت در زندگی ورزشی‌اش این تصمیم را گرفته است.

باپیری همچنین تحت فشار قرار گرفتن خانواده‌اش در سنندج را به دلیل این تصمیم، کذب و غیرواقعی خواند و تاکید کرد جدا شدنش از اردوی تیم ملی ایران فقط دلایل ورزشی داشته است.

شقایق باپیری بازیکن باتجربه و ۳۰ ساله تیم ملی هندبال زنان ایران است که همراه با تیم ملی ایران در مسابقات جهانی اسپانیا حضور داشت اما پس از آخرین بازی ایران برابر کامرون، اردوی ایران را ترک کرد.

او یکی از بازیکنان شاخص و درخشان ایران در دوره‌های اخیر مسابقات قهرمانی آسیا بوده است و سابقه حضور در تیم‌های سپاهان اصفهان، اشتاد سازه مشهد، شهید شاملی کازرون و … را دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.