11
هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان

شهرداری ورامین 1 پیکان ۳ | روز طلسم شکنی برای ورامین

  • کد خبر : 74634
  • 02 دی 1400 - 18:56
شهرداری ورامین 1 پیکان ۳ | روز طلسم شکنی برای ورامین
شهرداری ورامین در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان برابر پیکان شکست خورد. پیکان با این برد در رده چهارم جدول باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در آخرین دیدار از هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان امروز  پیکان در تهران از سد تیم قعرنشین شهرداری ورامین گذشت.

شهرداری ورامین که بدون امتیاز و بدون ست برده، در قعر جدول لیگ برتر والیبال زنان حضور دارد امروز در خانه والیبال تهران ۳ بر یک به پیکان باخت.

اتفاق بزرگ برای ورامین، پیروزی در ست دوم این بازی بود و سبب شد ورامین پس از 10 بازی باخته سه بر صفر، سرانجام یک ست از حریفان بگیرد.

در این بازی پیکان در ست نخست 25 بر 14 پیروز شد اما در ست دوم شگفتی از راه رسید و شهرداری ورامین 28 بر 26 برابر پیکان به پیروزی رسید.

شگفتی اما همین جا به پایان رسید. تیم جوان در ست های سوم و چهارم، 25 بر 15 و 25 بر 14 به پیکان باخت و تن به شکست سه بر یک داد.

برتری برابر شهرداری ورامین، به پیکان کمک کرد تا در رده چهارم جدول، فاصله خود را با باریج اسانس رده سومی حفظ کند. تیم نیلوفر رشیدی در بازی گذشته در کاشان مغلوب باریج شده بود.

در خصوص وضعیت تیم شهرداری ورامین، گفتنی است این تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و جویای نام وارد لیگ برتر شده و نتایج این تیم در لیگ برتر چندان هم عجیب نیست.

ورامین در صورت تداوم حضور در لیگ والیبال بانوان در سال های آتی تیم سرسختی خواهد بود البته به شرط این که تصمیمات آنی هر ساله مدیران، این تیم را متوقف نکند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.