11
هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان

مس کرمان ۱ چیپس کامل مشهد ۱ | روزهای تاریک مس ادامه دارد

  • کد خبر : 74684
  • 03 دی 1400 - 14:10
مس کرمان ۱ چیپس کامل مشهد ۱ | روزهای تاریک مس ادامه دارد
مس کرمان در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان در زمین خود از پس چیپس کامل مشهد برنیامد. تیمی که در بازی رفت در مشهد آن را شکست داده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و در گروه یک مصاف مس کرمان و چیپس کامل مشهد برنده نداشت.

شاگردان سعیده ایرانمنش که پس از مصدومیت خواهران نجمه و نرگس کریمی نسب به شدت تضعیف شده در بازی امروز از پس تیم قعر جدولی چیپس کامل مشهد هم برنیامد و دو امتیاز دیگر از دست داد.

در بازی امروز، مس کرمان با گلزنی نارمیلا فتحی فرصت پیروزی داشت اما شادی بهرامی با گل خود سدی در برابر این خواسته بود.

نارمیلا فتحی که در پی اختلاف با باشگاه نصر فردیس، پیش از پایان نیم فصل اول لیگ فوتسال زنان نصر را ترک کرده و به مس پیوسته در اولین بازی برای تیم جدیدش گلزنی کرد.

تیم زنان مس کرمان گرچه امیدوار بود با حضور نارمیلا فتحی جای مصدومانش پر شود اما تساوی برابر تیم چیپس کامل مشهد آن هم در خانه نشان داد اوضاع برای مس بحرانی تر از چیزی است که تصور می شود.

وابستگی شدید به دوقلوهای فوتسال ایران سبب شد مس در تله مصدومیت آنها بیفتد و اکنون در حال پرداخت تاوان این وابستگی ترسناک است.

مس کرمان پس از هفته دوم لیگ فوتسال بانوان در هیچ مسابقه ای پیروز نشده است و از 5 بازی اخیر خود فقط یک امتیاز به دست آورده است که در تاریخ فعالیت این تیم بی سابقه است.

نماینده فوتسال بانوان کرمان حالا با 7 امتیاز در رده پنجم جدول 7 تیمی گروه یک قرار دارد و چیپس کامل مشهد با 2 امتیاز کماکان در انتهای جدول ایستاده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.