12
هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان

پارس آرای شیراز ۵ هیئت اصفهان ۵ | توقف ناامید کننده در خانه

  • کد خبر : 74688
  • 03 دی 1400 - 14:29
پارس آرای شیراز ۵ هیئت اصفهان ۵ | توقف ناامید کننده در خانه
پارس آرای شیراز در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان در خانه برابر تیم هیئت اصفهان به تساوی رسید. این نتیجه ای ناامید کننده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و در گروه دوم تلاش تیم های بانوان پارس آرای شیراز و هیئت فوتبال اصفهان به تساوی انجامید.

در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال زنان، امروز تیم پارس آرای شیراز در یک بازی پرگل برابر تیم هیئت فوتبال اصفهان به تساوی 5 بر 5 بسنده کرد و دو امتیاز این بازی خانگی را از دست داد.

غزال محمدی دو گل برای پارس آرا به ثمر رساند و زهرا شریفی و مریم واعظ نیز یک گل به ثمر رساندند و یک گل تیم میزبان نیز توسط بازیکن حریف به ثمر نشست.

نازنین استکی دو بار و هلیا معظمی سه بار برای تیم فوتسال هیئت اصفهان  در این مسابقه خارج از خانه گلزنی کردند.

تیم ستاره زارع در حالی امروز از پس قعرنشین گروه دوم برنیامد که در بازی رفت در اصفهان این تیم را شکست داده بود اما امروز یک امتیاز به اصفهانی ها تقدیم کرد.

این تساوی، اولین امتیاز تیم هیئت فوتبال اصفهان در لیگ برتر فوتسال بانوان 1400 بود. آنها 6 بازی و 6 باخت را در نیم فصل اول پشت سر گذاشته بودند اما همچنان قعرنشین گروه دوم هستند.

پارس آرا نیز با این تساوی 4 امتیازی شد و در رده ششم و ماقبل آخر جدول گروه دوم است و برای بقا در سطح اول فوتسال زنان ایران تلاش می کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.