13
نگاهی به شرایط تیم قعرنشین گروه دوم لیگ برتر فوتسال

درباره دختران فوتسال اصفهان | تیمی که از شکست خسته نمی‌شود

  • کد خبر : 74824
  • 04 دی 1400 - 13:21
درباره دختران فوتسال اصفهان | تیمی که از شکست خسته نمی‌شود
تیم هیئت فوتبال اصفهان این هفته در لیگ برتر فوتسال بانوان به اولین امتیاز خود رسید اما تیم جوان اصفهانی همچنان در انتهای جدول گروه دوم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم هیئت فوتبال اصفهان در زمره تیم‌هایی است که در لیگ برتر فوتسال با توان فنی پایین اما اعتماد به نفس بالا و خستگی ناپذیری شناخته می‌شود.

با پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال زنان، تیم هیئت اصفهان، جایگاه آخر در گروه دو مسابقات را کسب کرد و در آغاز نیم فصل دوم از بازی با پارس آرا در شیراز یک امتیاز گرفت.

نماینده اصفهان نبرد سختی برای بقا در لیگ خواهد داشت با این حال اگر بخواهیم به نیمه پر لیوان نگاه کنیم تیم جوان اصفهانی  ۲ بازی در لیگ را با اختلاف یک گل و در مبارزه‌ای نزدیک واگذار کرده است.

این، نشانه ای است که می گوید تیم هیئت فوتبال اصفهان در حال جنگیدن است گرچه این تلاش از نظر نتیجه گیری، کافی نبوده است.
سنگین‌ترین شکست نماینده اصفهان، در هفته ششم لیگ رقم خورد. جایی که شکست 10 بر یک برابر حفاری خوزستان باخت غم انگیزی برای آنها بود.

تیمی که اسپانسر مجزا ندارد

این تیم اصفهانی زیر نظر هیئت فوتبال استان اصفهان اداره می‌شود، از حمایت نهادهای دولتی برخوردار نیست، و اسپانسری مجزا نیز ندارد؛ نقطه‌ی شروع مشکلات یک تیم همینجاست.

سرمربی این تیم، راضیه جزایری در گفتگو با رسانه “دختران قهرمان” اظهار کرد: ما از حمایت کامل هیئت فوتبال استان برخورداریم و آن‌ها تمام تلاش خود را برای بهتر شدن این تیم می‌کنند.

او ادامه داد: ما از لحاظ سالن، شرایط بازی‌های برون استانی، تغذیه و لباس کمبودی نداریم. همه امکانات به طور کامل فراهم است و کم‌کاری اکثرا از سوی خودمان صورت گرفته؛ بازیکنان، همکاران و فعالان.

سرمربی تیم اصفهانی افزود: البته که بین قراردادهای باشگاه ما و باشگاه‌های توانمند لیگ تفاوت زیادی وجود دارد و ما نمی‌توانیم بازیکنان صاحب‌نام اصفهانی را به خدمت بگیریم.

تیم هیئت فوتبال اصفهان، دارای یکی از پایین‌ترین میانگین سنی‌ها در لیگ است؛ راضیه جزایری در این خصوص گفت: تیم ما از نوجوانان و جوانان تشکیل شده. این مورد نقطه قوت و نقطه ضعف ماست. در مقابل دروازه حریف فرصت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم که با کم‌تجربگی آن‌ها را از دست می‌دهیم.

وی اضافه کرد: به دلیل شرایط قرارداد‌ها، فقط تعداد انگشت‌شماری بازیکن باتجربه داریم. بقیه جوانان بومی اصفهان هستند که سال اول یا دوم است، که شرایط لیگ برتر را تجربه می‌کنند. در این شرایط نمی توانیم از آنها انتظار زیادی داشته باشیم.

اصفهان همیشه یکی از قطب‌های فعال ورزش زنان بوده و در این زمینه پیشرو است. جزایری در این مورد گفت: فوتسال نیز باید مانند سایر رشته‌های ورزشی زیر چتر حمایت نهادهای بزرگ و معروف اصفهان قرار گیرد.

سرمربی نماینده اصفهان در فوتسال گفت: بازدید مسئولان شهر، به ویژه بانوان مسئول، از روند تیم و تمرینات، تاثیر مثبتی در تیم خواهد گذاشت. قطعا سرزدن بانوان مسئول در اداره ورزش و جوانان، شورای شهر و… به بهترشدن شرایط کمک می‌کنند.

او همچنین گفت: تیم بسیار جوانی داریم و باید برای بازیابی توان بدنی و روحی بازیکنان تلاش زیادی کنیم. شور و نشاطی در بین تیم ایجاد شده که باور دارم‌، می‌تواند در آینده نتایج خوبی را رقم زند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.