12
زمستان پرکار در انتظار دختران هندبال ایران

ایران در هندبال جوانان و نوجوانان دختر آسیا شرکت می‌کند

  • کد خبر : 74921
  • 08 دی 1400 - 9:43
ایران در هندبال جوانان و نوجوانان دختر آسیا شرکت می‌کند
تیم‌های ملی هندبال نوجوانان و جوانان دختر ایران در زمستان پرکار هندبال در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی خود شرکت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانرقابت‌های هندبال جوانان و نوجوانان دختر قهرمانی آسیا با حضور ایران در بهمن و اسفند امسال برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه تیم ملی هندبال جوانان از ۲۴ بهمن تا اول اسفند در آلماتی قزاقستان در مسابقات آسیایی رده سنی خود شرکت می‌کند.

نکته قابل توجه این است که تنها ۶ تیم ایران، کره جنوبی، قزاقستان، هندوستان، ازبکستان و تایلند در این مسابقات حضور دارند و خبری از نام ژاپن و چین در این بین نیست.

از بین این ۶ تیم، ۳ تیم برتر جواز حضور در مسابقات جوانان جهان در اسلوونی ۲۰۲۲ را به دست می‌آورند و با توجه به تعداد تیم‌ها، این یک فرصت کلیدی برای دختران هندبالیست ماست.

میزبان مسابقات هندبال نوجوانان دختر آسیا نیز آلماتی است و این مسابقات از ۶ تا ۱۵ اسفند برگزار می‌شود.

۸ تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در دو گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند که تیم ملی کشورمان در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های چین تایپه، کویت و قزاقستان هم‌گروه است.

با برگزاری این ۲ رویداد، هر ۳ تیم ملی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان دختر ایران در سال ۱۴۰۰ در مسابقات رسمی برون مرزی خود شرکت کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.