8
هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال بانوان

باریج اسانس ۱ سایپا ۳ | نخستین شکست خانگی باریج از راه رسید

  • کد خبر : 74998
  • 09 دی 1400 - 17:40
باریج اسانس ۱ سایپا ۳ | نخستین شکست خانگی باریج از راه رسید
تیم والیبال بانوان پیکان تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال زنان ستارگان فارس را شکست داد و هشتمین برد این فصل را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال بانوان امروز برگزار شد و مهم‌ترین بازی هفته با برتری سایپا به پایان رسید.

در این بازی که در کاشان برگزار شد تیم باریج اسانس کاشان در زمین خود ۳ بر یک به سایپا باخت و این شکست، نخستین باخت خانگی فصل باریج اسانس بود.

در ست نخست بازی، این شاگردان مریم هاشمی بودند که میزبان را غافلگیر کردند و با پیروزی ۲۵ بر ۲۲ نشان دادند که حتی در کاشان هم قصد شکست ندارند.

کار برای تیم فاطمه شعبان خمسه زمانی دشوارتر شد که ست دوم نیز برای باریج اسانس شکست ۲۱ بر ۲۵ را در پی داشت و این تیم را از نظر روانی تحت فشار قرار داد.

یک بازگشت پیروزمندانه در ست سوم و پیروزی ۲۵ بر ۲۰ برابر باریج اسانس می‌رفت که ورق بازی را به کلی برگرداند. امید در وجود بازیکنان باریج زنده شده بود.

با این حال ست چهارم متعلق به تیمی بود که تجربه بیشتری داشت. سایپا پا پس نکشید و در برابر برانگیختگی بازیکنان باریج اسانس ایستاد و در نهایت در ثانیه‌هایی حساس ۲۸ بر ۲۶ پیروز شد.

سایپا از مزیت “تیم بودن” در لیگ برتر بهره مند است. تجربه و توان فنی بازیکنانی چون پوران زارع و مهسا صابری امروز نقشی کلیدی برای سایپا داشت.

موضوع دیگر ، ستایش جبلی است. بازیکن جوان سایپا امسال مورد اعتماد قرار گرفته و پاسخ این اعتماد را به خوبی می دهد. این اعتماد، خدمت به والیبال ایران است.

باریج اسانس برای سومین بار در این فصل است که بازنده میدان را ترک می‌کند. شکست ۳ بر ۲ برابر سایپا و ذوب آهن به ترتیب در تهران و اصفهان در نیم‌فصل نخست، کام باریج را با شکست آشنا کرده بودند.

این نتیجه فاصله باریج رده سومی را با سایپای رده دومی به ۳ و ذوب آهن صدرنشین به ۶ امتیاز رساند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.