15
هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان

نصر فردیس ۴ پیکان ۱ | نوار پیروزی‌های متوالی پیکان قطع شد

  • کد خبر : 75011
  • 10 دی 1400 - 12:50
نصر فردیس ۴ پیکان ۱ | نوار پیروزی‌های متوالی پیکان قطع شد
پیکان در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان برابر نصر فردیس شکست خورد کرد تا پس از ۷ پیروزی متوالی روند بردهای پیاپی این تیم به پایان برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و در گروه دوم بازی بزرگ هفته بین نصر فردیس و پیکان با پیروزی نصر پایان یافت.

در این بازی در فردیس کرج، تیم نصر برابر پیکان 4 بر یک به پیروزی رسید و با این برد به پیروزی های متوالی پیکان در لیگ برتر خاتمه داد.

این مسابقه؛ اولین دیدار جدی و سنگین نصر فردیس با رهبری فاطمه شریف بود. نصر تلاش می کرد با پیروزی در این بازی اعاده حیثیت کند و موفق هم شد.

نسترن مقیمی در این بازی دو بار دروازه حریف را گشود، سارا شیربیگی در بازگشت دوباره اش از مصدومیت یک بازی مهم دیگر را برای گلزنی انتخاب کرد و الهام عنافجه دیگر گلزن نصر فردیس بود.

دختران نصر فردیس تک گل سحر زمانی را که فصلی فوق العاده با پیکان سپری کرده بی اثر کردند. این یک شکست هشدار دهنده برای پیکان به حساب می آید.

پیکان با مربیگری نیلوفر اردلان پس از 7 بازی و 7 برد بالاخره باخت و رکورد خود را از دست داد اما صدرنشین گروه دوم باقی ماند گرچه احتمالا فکر آن را نمی کرد که چنین شکست سنگینی در انتظارش باشد.

پیکان از 8 بازی خود 21 امتیاز کسب کرده و در صدر است و نصر فردیس با 19 امتیاز از همین تعداد بازی در رده دوم قرار گرفته است.

لیگ برتر فوتسال زنان با حضور 14 تیم در 2 گروه 7 تیمی برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.