16
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان

ذوب آهن اصفهان ۸ سارگل بوشهر ۱ | لبخند سبز به چهارمین پیروزی

  • کد خبر : 75048
  • 10 دی 1400 - 15:22
ذوب آهن اصفهان ۸ سارگل بوشهر ۱ | لبخند سبز به چهارمین پیروزی
ذوب آهن اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان پیروزی دیگری به دست آورد. این بار برابر سارگل بوشهر و با 3 امتیاز بی دردسر.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار شد و ذوب آهن اصفهان برابر سارگل بوشهر  پیروز شد.

در این بازی که در زمین چمن بهرام عاطف مجموعه ذوب آهن برگزار شد گاندو برابر تیم بحران زده سارگل بوشهر 8 بر یک صاحب برد شد و 3 امتیاز را به جیب زد.

این پیروزی برای تیم سمیه شهبازی، آن ها را تعقیب مثلث قهرمانی نگاه داشت. ذوب آهن به چهارمین پیروزی لبخند زد و 15 امتیازی شد.

الهام فرهمند امروز برای ذوب آهن هت تریک کرد، سمیه خرمی و رقیه شهبازی هر کدام دو گل به ثمر رساندند و سمیه فیضی نیز یک گل زد. تک گل سارگل توسط فاطمه شکری به ثمر رسید.

تیمی که در گل نخوردن توانمند نشان داده و تساوی ها، پاشنه آشیل این تیم بوده امروز دست پر میدان را ترک کرد تا به آینده ای بهتر امیدوار بماند.

سارگل بوشهر اما اوضاع نابسامانی دارد. کسب تنها یک امتیاز از 7 بازی نشان دهنده وضعیتی است که در بوشهر دلخواه کسی نیست.

دختران سارگل پرچم فوتبال زنان را در جنوب بالا نگاه داشته اند اما هر هفته با خنجر نتایج روی قلب هایشان سر می کنند به این امید که گذر زمان هوایی تازه برایشان به ارمغان بیاورد.

با تعطیلی لیگ برتر به منظور حضور تیم ملی فوتبال زنان در مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ها چند هفته ای برای بهبود شرایط خود فرصت دارند.

لیگ برتر فوتبال زنان 1400 با حضور 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود. شهرداری سیرجان فصل گذشته قهرمان لیگ شده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.