8
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان

ملی پوشان شهرکرد صفر سپاهان ۱۰ | بینوایان VS ویرانگر

  • کد خبر : 75050
  • 10 دی 1400 - 15:18
ملی پوشان شهرکرد صفر سپاهان ۱۰ | بینوایان VS ویرانگر
تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان برابر تیم قعر جدولی ملی پوشان شهرکرد به پیروزی یک طرفه ای رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار شد و ملی پوشان شهرکرد برابر سپاهان اصفهان تن به شکستی سنگین و شوکه کننده داد.

در حالی که بارش برف پنج شنبه شب شهرکرد را در بر گرفته بود هوای امروز این شهر آفتابی بود و اجازه داد تا دیدار ملی پوشان و فولاد مبارکه سپاهان بدون چالش، برگزار شود.

در این بازی سپاهان توانست با نتیجه باورنکردنی 10 بر صفر میزبانش را شکست دهد. تیم بیان محمودی برای این پیروزی به دردسر نیفتاد و در سفری تفریحی به شهرکرد سه امتیاز و تفاضل گلی بالا را به جیب زد.

هاجر دباغی یک تنه در این بازی پنج گل زد. کاری که برای او ساده بود. نرگس سبکتکین دو گل، فاطمه پسندیده، زهرا ذوالفقاری و کوثر عنبری دیگر گلزنان طلایی پوشان بودند.

در مسیر تعقیب تیم های مدعی قهرمانی جدول، سپاهان به ششمین برد خود در هفتمین بازی رسید و با توجه به توقف شهرداری سیرجان، با یک پله صعود به رده دوم رسید.

طلایی پوشان اصفهانی با ثبات و امیدوارانه پیش می روند و امسال جز به قهرمانی راضی نیستند و برای رسیدن به این هدف، تیم یکدستی در اختیار دارند.

ملی پوشان شهرکرد اما با این شکست با یک امتیاز از 7 بازی در انتهای جدول لیگ باقی ماند. تیم تازه لیگ برتری شده، به شکست های پی در پی عادت کرده است.

این تیم در 7 بازی 38 گل دریافت کرده است به عبارت دیگر ملی پوشان شهرکرد در هر بازی به طور متوسط بیش از 5 گل را می پذیرد.

نتایج ملی پوشان شهرکرد از این نظر کسالت آور است که اعتبار لیگ برتر فوتبال زنان به عنوان سطح عالی فوتبال بانوان را مورد خدشه قرار می دهد.

با تعطیلی لیگ برتر به منظور حضور تیم ملی فوتبال زنان در مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ها چند هفته ای برای بهبود شرایط خود فرصت دارند.

لیگ برتر فوتبال زنان 1400 با حضور 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود. شهرداری سیرجان فصل گذشته قهرمان لیگ شده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.