10
مسابقات دو صحرانوردی نوجوانان و جوانان دختر کشور

جشن تولد حدیثه رئوف با قهرمانی در دامغان | درخشش ستایش امینی

  • کد خبر : 75114
  • 10 دی 1400 - 21:11
جشن تولد حدیثه رئوف با قهرمانی در دامغان | درخشش ستایش امینی
رقابت دو صحرانوردی نوجوانان و جوانان کشور با قهرمانی دوندگان خراسان رضوی از جمله حدیثه رئوف که در آخرین روز ۱۸ سالگی طلایی شد، پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقه دو صحرا نوردی نوجوانان و جوانان دختر کشور پنج شنبه ۹ دی در دامغان برگزار شد و دختران خراسان رضوی با محوریت حدیثه رئوف در آن خوش درخشیدند.

حدیثه رئوف چهره درخشان و بااخلاق مشهدی در این مسابقات در شب تولدش و در آخرین روز ۱۸ سالگی در رده سنی جوانان به مقام قهرمانی رسید و خاطره خوشی را از سفر به دامغان ثبت کرد.

رئوف که امسال رکورد ملی ۳ هزار متر مانع جوانان را ارتقا داد در رقابت دامغان بالاتر از هم تیمی‌اش زهرا افشاریان به مقام نخست رسید و دنیا سرباشی دونده استان البرز سوم شد.

در رده سنی نوجوانان، قهرمانی دو صحرانوردی بانوان کشور باز هم به یک دونده از خراسان رضوی رسید. ستایش امینی بالاتر از کوثر قاسمی از کرمانشاه و یلدا کلهر از لرستان به مقام قهرمانی رسید و روز خوش خراسانی‌ها را شیرین‌تر کرد.

شیرین کامی دختران دونده خراسان رضوی به همین جا ختم نشد زیرا در بخش تیمی نیز این تیم توانست قهرمان شود. آن‌ها از البرز و تهران پیشی گرفتند.

تنها سکوی نخستی که در این مسابقه به تیمی غیر از خراسان رضوی رسید سکوی رقابت تیمی نوجوانان بود که همدان در آن بهتر از خراسان رضوی عمل کرد و قهرمان شد. عنوان سوم هم به البرز رسید.

فدراسیون دوومیدانی گزارش کرده است که به نفرات برتر در هر رده سنی به ترتیب یک میلیون و پانصد هزار تومان، یک میلیون تومان و پانصد هزار تومان از طرف علی اصغر نصیری رییس هیات دو و میدانی استان سمنان اهدا شده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.