11
نصر فردیس_پیکان تهران؛ جنگ ستارگان

فاطمه شریف : برای بردن پیکان هم‌قسم شده بودیم

  • کد خبر : 75257
  • 11 دی 1400 - 14:20
فاطمه شریف : برای بردن پیکان هم‌قسم شده بودیم
سرمربی تیم نصر فردیس، برنده مهمترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتسال زنان، تاکید کرد که تمامی ارکان باشگاه برای کسب برد تلاش کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی “دختران قهرمان” بازی بزرگ هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان با برتری چهار بر یک نصر فردیس برابر پیکان تهران به پایان رسید.

این بازی از اهمیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار بود. نصر به دنبال انتقام باخت در بازی رفت بود و زمانی برای غفلت وجود نداشت. آن ها نمی خواستند اجازه دهند تا فاصله امتیازی آنها با حریف بیشتر شود.

پیکان نیز به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کرد. شاگردان نیلوفر اردلان از ۷ بازی خود در لیگ ۷ پیروزی کسب کرده بودند و به دنبال تداوم فرم خوب خود بودند.

پیروزی نصر در این بازی اشتیاق مضاعفی به تیم اضافه کرد، فاطمه شریف در این مورد می‌گوید: تک تک اعضا در باشگاه به دنبال ۳ امتیاز این بازی بودند. همگی فعل خواستن را صرف کردیم و برای این برد تلاش زیادی کرده بودیم. نصر در این بازی سزاوار پیروزی بود.

شاگردان شریف ابتدا با یک گل عقب افتادند ولی در همان نیمه اول، با ۳گل به بازی برگشتند؛ سرمربی نصر در این خصوص گفت: نمایش تیمی خوبی پس از دریافت گل نشان دادیم. توانستیم در مدت زمان بسیار کمی گل تساوی را به ثمر برسانیم و این بسیار کمک‌کننده بود.

او ادامه داد: پس از آن گل، موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم که بدشانسی و واکنش‌های خوب دروازه‌بان حریف مانع گلزنی‌مان شد. سرانجام با همکاری تیمی، دو گل دیگر هم وارد دروازه حریف کردیم و نیمه اول را ۳بر ۱ پیروز شدیم. فکر میکنیم کاملا مستحق این نتیجه بودیم.

نیمه دوم جدال سنگین‌تر شد و هردو تیم برای اهداف خود تلاش کردند؛ شریف در این خصوص عنوان کرد: پیکان در نیمه دوم به دنبال جبران نتیجه بود. پیش‌بینی کرده بودیم که فشار حریف در نیمه دوم زیاد شود و برای آن به خوبی برنامه‌ریزی کردیم.

او افزود: در مقابل حملات زیاد پیکان، دفاع منطقی و منسجمی را انجام دادیم و هیچ گلی دریافت نکردیم. علاوه برآن توانستیم در ضد حمله نیز به گل برسیم. در مجموع نتیجه خوبی برای تیم ما بود.

تیم نصر نسبت به بازی رفت مقابل پیکان تغییر زیادی داشت؛ شریف در خصوص این پیشرفت گفت: معتقدم هیچ پیشرفتی بدون همکاری جمعی به دست نمی‌آید. تمامی مسئولان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان، همه و همه برای برای این برد تلاش کردیم. این پیروزی حاصل برنامه ریزی و آنالیز حریف بود و از خانم رضازاده هم تشکر می‌کنم که در موفقیت این تیم سهیم است.

او در ادامه گفت: با اتحاد توانستیم در این بازی مهم برنده شویم. یکی از تاکتیکی‌ترین و فیزیکی‌ترین بازی‌هایی بود تاکنون در لیگ دیده‌ام. هر دو تیم قوی بودند و بازی سطح بالایی را به نمایش گذاشتیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.