12
دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان

تاسیسات دریایی ۲۴ سپاهان ۱۹ | پیروزی بزرگ تاسیسات بر مدعی

  • کد خبر : 75483
  • 13 دی 1400 - 11:38
تاسیسات دریایی ۲۴ سپاهان ۱۹ | پیروزی بزرگ تاسیسات بر مدعی
تاسیسات دریایی بازی بزرگ دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان را به سود خود پایان داد. برتری بزرگ تاسیسات برابر جدی ترین مدعی کسب قهرمانی رخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در آخرین دیدار از دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان جدال حساس تاسیسات دریایی تهران و سپاهان اصفهان به سود تاسیسات خاتمه یافت.

در مهم ترین بازی دور دوم لیگ برتر هندبال زنان یکشنبه در تالار هندبال تهران، تیم تاسیسات دریایی با هدایت مهسا معتمدی موفق شد ۲۴ بر ۱۹ تیم مدعی قهرمانی سپاهان اصفهان را از پیش رو بردارد.

این بازی با قضاوت کوبل داوری استان قزوین، مژگان حسن زاده و مرضیه قفلی برگزار  شد که در آن سپاهان پر اشتباه و تاسیسات فرصت طلب و باهوش بود.

در نیمه نخست شاگردان معتمدی با یک گل برتری و با پیروزی ۱۲ بر ۱۱ به رختکن رفتند تا اعظم قینانی به دنبال راهی برای فرار تیمش از شکست باشد.

در ادامه و در نیمه دوم نماینده اصفهان بازهم پر اشتباه بود و بازیکنان این تیم چند پنالتی را از دست دادند و فرصت سوزی در بازی‌های بزرگ، بخشودنی نیست.

در نهایت نماینده پایتخت ۲۴ بر ۱۹ پیروز میدان شد. سپاهان با این شکست نخستین باخت فصل را متحمل شد و در جدول رده‌بندی به رده سوم رسید و صدر را از دست داد.

در طرف مقابل تاسیسات دریایی صدرنشین شد و به امتیاز ۱۰ رسید. این نتیجه سبب می‌شد رویای قهرمانی برای تیم باسابقه تهرانی پررنگ‌تر شود اما این بازی بدون تردید برای بازنده هم پایان راه نیست.

انتظارات در این فصل از سپاهان بالاست اما این سطح انتظارات غیرمنطقی نیست. تیم اعظم قینانی فشار برای قهرمان شدن را روی شانه‌های خود احساس می‌کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.