12
هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال بانوان

مهرسان صفر مس رفسنجان ۳ | پیروزی شیرین مس برابر بحران زده‌ها

  • کد خبر : 75490
  • 13 دی 1400 - 18:45
مهرسان صفر مس رفسنجان ۳ | پیروزی شیرین مس برابر بحران زده‌ها
مهرسان در ادامه روزهای تاریک خود در لیگ برتر والیبال بانوان امروز در خانه به مس رفسنجان هم باخت  و هشتمین شکست فصل را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال زنان امروز برگزار شد و در تهران، تیم والیبال بانوان مس رفسنجان از سد میزبان خود مهرسان عبور کرد.

این مسابقه در خانه والیبال تهران برگزار شد و برای مهرسان، جدالی برای اعاده حیثیت بود به ویژه این که شکست برابر ریف اصفهان این تیم را در وضعیت روانی نامناسبی قرار داده بود.

پیروزی ۳ بر یک مهرسان در بازی رفت در رفسنجان این نوید را به مهرسان می‌داد که بتواند با پیروزی در بازی امروز از بحران خارج شود و به ریل پیروزی بازگردد اما در زمین، اوضاع متفاوت پیش رفت.

به عبارت بهتر، بازی امروز دو تیم در تهران هیچ شباهتی به مسابقه رفت دو تیم نداشت و مس رفسنجان در عین ناباوری ۳ بر صفر مهرسان را شکست داد.

شاگردان آسیه پام در این بازی در ست نخست ۲۵ بر ۲۲ پیروز شدند و در ست دوم در لحظاتی که فشار مهرسان را احساس می‌کردند از اتفاقات بازی رفت درس گرفتند.

در بازی رفت مس در حالی که می‌توانست پیروز باشد در نهایت بازی را 3 بر یک باخت اما امروز هوشیار نشان داد و ۲۵ بر ۲۳ در ست دوم به برتری رسید.

در ست سوم با مس رفسنجان پرانگیزه و مهرسان تخریب شده از نظر روانی و حتی جسمانی مواجه بودیم. مهرسان قادر به تحمیل خود بر حریف نبود و این ست را هم 25 بر 14 باخت و تسلیم شد.

مهرسان با این شکست 14 امتیازی و در رده ششم باقی ماند. مس رفسنجان اما با ۱۹ امتیازی، علاوه بر حفظ جایگاه پنجم فاصله‌اش با مهرسان را به ۵ امتیاز افزایش داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.