9
اعلام سرمربی پس از اعلام لیست تیم ملی!

رسمی : فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان شد

  • کد خبر : 75690
  • 16 دی 1400 - 21:01
رسمی : فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان شد
فدراسیون فوتبال ایران سرانجام تصمیم گرفت سرمربی جدید تیم ملی فوتسال را معرفی کند. بر این اساس فروزان سلیمانی هدایت تیم ملی را در اختیار خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” فدراسیون فوتبال ایران امروز با انتشار خبری بر روی وب سایت خود فروزان سلیمانی را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران معرفی کرد.

این در حالی بود که تقریبا از 10 روز قبل نام فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی تیم ملی مطرح بود و حتی در همین هفته لیستی بعنوان بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی سلیمانی به بیرون درز کرده بود.

شهره موسوی نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال امروز سلیمانی را به عنوان سرمربی معرفی کرده است. این مربی هدایت تیم حفاری خوزستان در لیگ برتر فوتسال را بر عهده دارد.

با توجه به پافشاری همیشگی فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر این که سرمربی تیم ملی نباید در لیگ هدایت تیمی را بر عهده داشته باشد باید دید آیا فروزان سلیمانی از هدایت تیم حفاری خوزستان کناره گیری خواهد کرد یا خیر.

فروزان سلیمانی دیدار سایپا و حفاری خوزستان در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان (5)

از سوی دیگر، هنوز پاسخی در مورد این که چرا سرمربی تیم ملی تا این با تاخیر معرفی رسمی شد وجود ندارد. یک الی 2 روز پیش از این اعلام، نمابرهایی به باشگاه های لیگ برتری در مورد برگزاری اردوی تیم ملی از 18 دی ارسال شده بود.

تیم ملی فوتسال ایران قرار است در مسابقاتی تحت عنوان کافا یا آسیای مرکزی شرکت کند که یک دوره مسابقه دستگرمی و صرفا جهت تشکیل ساختار تیم ملی است.

بازیکنانی که به اردوی تیم ملی فوتسال فراخوانده شدند از این قرار هستند:

فرزانه توسلی، اعظم آخوندی، نسترن مقیمی، مهتاب بنایی، الهام عنافجه، نسا احدی، مارال ترکمان، فاطمه رحمتی، فرشته خسروی، سحر زمانی، یاسمن پاکجو، مهسا علی‌مددی، فاطمه تراهی، سارا شیربیگی، طاهره مهدی‌پور، سحر پاپی، فاطمه پاپی، راحله رفیعی و هما آقایی

بنا بر گزارش فدراسیون فوتبال ایران، اردوی اول تیم ملی فوتسال بانوان از 17 دی ماه تا 20 دی و اردوی دوم از 25 دی تا 29 دی ماه است که پس از اردوی دوم، تیم در تاریخ 29 دی عازم مسابقات کافا خواهد شد.

فروزان سلیمانی در اولین حضور تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2015 سرمربی تیم ملی بود و باید دید در دوران تازه در تیم ملی چه خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.