9
هفته دهم لیگ برتر فوتسال زنان

مس رفسنجان ۱ نصر فردیس ۳ | پیروزی با دبل شیربیگی

  • کد خبر : 75700
  • 17 دی 1400 - 13:09
مس رفسنجان ۱ نصر فردیس ۳ | پیروزی با دبل شیربیگی
مهم‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتسال زنان با پیروزی تیم‌ فوتسال بانوان نصر فردیس برابر مس رفسنجان همراه بود. با دبل سارا شیربیگی !

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ” دختران قهرمان” هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و در گروه دوم در مهم‌ترین بازی هفته، مصاف مس رفسنجان و نصر فردیس به سود تیم میهمان پایان یافت.

در رفسنجان، تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان با هدایت عاطفه رضایی به دنبال پیروزی بر نصر فردیس بود تا بتواند اوضاع خود را در جدول سر و سامان دهد.

با این وجود تلاش دو تیم مدعی و قهرمان اسبق لیگ برتر برای پیروزی نتیجه نداد و این نصر فردیس با هدایت فاطمه شریف بود که در رفسنجان 3 بر یک فاتح این بازی شد.

دو گلی که نسترن مقیمی و سارا شیربیگی در نیمه نخست و در اوایل وقت بازی وارد دروازه مس کردند شوکی ناگهانی برای مس بود با این حال میزبان رفته رفته بر جریان بازی تسلط نسبی پیدا کرد.

تلاش مس رفسنجان برای بازگشت، زمانی به نتیجه نسبی رسید که سمیرا قربان پور یکی از گل های خورده را جبران و مس را به رهایی از شکست امیدوار کرد.

با این حال، سارا شیربیگی مانع از این شد که نتیجه بازی رفت تکرار شود. نبوغ ذاتی او حتی در شرایطی که با مصدومیت های چند باره دست و پنجه نرم کرده، با دبل او و گل سوم نصر فردیس به نمایش گذاشته شد.

بدین ترتیب فاطمه شریف باز هم با نصر فردیس پیروز شد و یک پیروزی مهم را جشن گرفت و تلاش قابل ستایش مس در نهایت به ثمر ننشست.

با این نتیجه تیم نصر فردیس با ۲۲ امتیاز کماکان در رده دوم جدول است و مس رفسنجان با ۱۳ امتیاز در رده چهارم باقی مانده است.

هر دو تیم برای بهبود رتبه خود در جدول مرحله گروهی تلاش می‌کنند و امیدوارند ادامه فصل برای آن‌ها روشن‌تر باشد.

لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۰ در ۲ گروه ۷ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.