11
هفته دهم لیگ برتر فوتسال زنان

پیکان ۲ حفاری صفر | ادامه پیشتازی خودروسازان در صدر

  • کد خبر : 75702
  • 17 دی 1400 - 13:08
پیکان ۲ حفاری صفر | ادامه پیشتازی خودروسازان در صدر
تیم فوتسال زنان پیکان تهران در هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز در خانه حفاری خوزستان را مثل بازی رفت شکست داد و صدرنشین ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ” دختران قهرمان” هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و در گروه دوم در تهران، پیکان برنده دیدار با تیم حفاری خوزستان شد.

پیکان که هفته گذشته شکست سنگینی برابر نصر فردیس متحمل شده بود برای بهبود اوضاع روانی خود به این پیروزی نیاز داشت و در نهایت ۲ بر صفر فاتح مسابقه امروز شد.

سحر زمانی بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان که در این فصل برای پیکان، فوق العاده ظاهر شده هر دو گل تیمش را وارد دروازه حفاری کرد.

تیم تحت رهبری نیلوفر اردلان با کسب ۲۴ امتیاز از ۹ بازی، نتایج شگفت انگیزی در این فصل گرفته است و فکر و ذکر این تیم قهرمانی است.

پیکان در نخستین سال تیمداری در لیگ برتر فوتسال زنان تمایلی عمیق به قهرمانی دارد و کسب یک جام، بقای پیکان در تیمداری در فوتسال زنان را تا مدتی قابل توجه تمدید خواهد کرد.

تیم حفاری خوزستان که حالا فروزان سلیمانی سرمربی این تیم سکان هدایت تیم ملی فوتسال زنان را هم در دست گرفته با این شکست با ۱۵ امتیاز در پله سوم جدول گروه دوم باقی ماند.

حفاری پس از شروعی ناگوار در لیگ، در هفته‌های اخیر پیروزی‌های دلچسب و باارزشی کسب کرده بود اما سرانجام طعم سومین شکست فصل را نیز چشید.

لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۰ در ۲ گروه ۷ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.