12
داور با سوت های مکرر بازی را مختل کرد

فاطمه شریف: نصر کیفیت خود را در بازی‌های مهم نشان می‌دهد

  • کد خبر : 75759
  • 18 دی 1400 - 15:55
فاطمه شریف: نصر کیفیت خود را در بازی‌های مهم نشان می‌دهد
فاطمه شریف سرمربی تیم برنده مهمترین بازی هفته لیگ برتر فوتسال زنان، بین مس رفسنجان و نصر فردیس، رضایت خود را از عملکرد شاگردانش ابراز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مهمترین بازی هفته دهم لیگ برتر فوتسال زنان، با برتری سه بر یک نصر فردیس همراه بود.

تلاشی زیبا از هر دو تیم که به سود نصر به پایان رسید. فاطمه شریف در این مورد می‌گوید: بازی فیزیکی و جذابی را شاهد بودیم. همانند بازی هفته گذشته‌مان، هر دو تیم برای اهداف خود تلاش مضاعفی کردند.

او ادامه داد: از نفرات تیمم و همچنین تیم حریف تشکر می‌کنم، که نمایش خوبی داشتند. پیروزی در بازی‌های مهم و پربرخورد رضایت‌بخش است.

سرمربی نصر افزود: در دقایق اولیه بازی، دو گل زودهنگام به ثمر رساندیم و همین باعث شد کار را تمام‌شده بدانیم. شور و اشتیاق برای زدن گل‌های بیشتر فروکش کرد و همین موجب شد بازی را رها کنیم.

شریف در ادامه گفت: به حریف فضا دادیم و در پی آن حملاتی را متحمل شدیم. مس با استفاده از امتیاز میزبانی خود تلاش بسیار زیادی برای به ثمر رساندن گل انجام داد.

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی هجومی‌تری انجام دادیم و توانستیم گل سوم را هم وارد دروازه حریف کنیم. در مجموع، با استفاده از فرصت‌هایمان لایق پیروزی بودیم.

قضاوت تیم داوری حواشی زیادی به دنبال داشت، فاطمه شریف در در این خصوص عنوان کرد: داور در مواجه با دو تیم، برخورد متفاوتی داشت؛ بازیکنان رفسنجان، بسیار فیزیکی بازی می‌کردند، ولی خطای آن‌ها به درستی گرفته نمی‌شد و داور چشم‌پوشی می‌کرد.

سرمربی نصر ادامه داد: در مقابل، کوچکترین حرکات بازیکنان ما، به اشتباه خطا گرفته میشد و اعتراض آن‌ها نیز با کارت زرد ناحق مواجه شد.

شریف در خصوص خطایی که منجر به گل اول نصر شد، گفت: خطای واضح روی بازیکن ما انجام شد و حتی این خطا درون محوطه جریمه بود و داور باید اعلام پنالتی می‌کرد.به جای پنالتی، ضربه خطا اعلام شد و ما با برنامه توانستیم، ضربه ایستگاهی را به گل تبدیل کنیم.

وی همچنین گفت: در مجموع داور با سوت‌های مکرر ریتم بازی را مختل کرد؛ تصمیماتی که در بسیاری از صحنه‌ها می‌توانست بهتر گرفته شود‌.

لیگ برتر فوتسال، در دو گروه هفت تیمی، به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. فاطمه شریف در خصوص ارتقای کیفیت لیگ می‌گوید: برای داشتن لیگی پویاتر، تمرکز سازمان لیگ باید بر روی کیفیت بازی‌ها باشد نه کمیت آن‌ها. به نظرم، لیگ در حال حاضر پتانسیل کافی برای حضور ۱۴ تیم ندارد.

او اظهار کرد: در هر دو گروه تیم‌هایی هستند که نتایج ضعیفی کسب کرده‌اند و در واقع پیش از برگزاری هر بازی نتیجه آن مشخص است. اگر تعداد تیم‌ها کمتر ولی کیفیت بیشتر شود، بازیکان بهتری هم برای تیم ملی پرورش داده می‌شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.