11
بازی کردن بازیکنان مشکوک به کرونا

تست کرونا ۲ بازیکن مس مثبت شد | عاطفه رضایی : نصر سهل انگاری کرد

  • کد خبر : 75839
  • 20 دی 1400 - 13:14
تست کرونا ۲ بازیکن مس مثبت شد | عاطفه رضایی : نصر سهل انگاری کرد
با مثبت شدن تست کرونا ۲ بازیکن مس رفسنجان، عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان از نصر فردیس به دلیل سهل‌انگاری انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی “دختران قهرمان”  مثبت شدن تست کرونای ۴ بازیکن تیم نصر فردیس پس از دیدار دو تیم مس رفسنجان و نصر فردیس، روز جمعه ۱۷ دی، در رفسنجان خبرساز و امروز تست 2 بازیکن مس هم مثبت شد.

در این بازی که با برتری نصر فردیس همراه بود، بازیکنانی با علائم مشکوک به کرونا، به میدان رفتند. اتفاقی که ممکن است تبعات سنگینی درپی داشته باشد و تاکنون 2 بازیکن مس را گرفتار کرده است.

چند بازیکن از تیم نصر، با وجود داشتن علائمی شبیه به کرونا در این دیدار بازی کردند. فاطمه شریف سرمربی نصر نیز، پس از پایان مسابقه تأیید که که چند نفر از بازیکنان به علت سرماخوردگی، توان همیشگی را نداشتند.

طبق قانون بازیکنان برای ورود به اردوی تیم ملی، باید تست پی‌سی‌آر بدهند. روز جمعه ۱۷ دی، پس از اضافه شدن به اردو، تست ۴ نفر از ملی‌پوشان نصر مثبت اعلام شد و مجبور به ترک اردوی تیم ملی شدند.

عاطفه رضایی، سرمربی مس رفسنجان، در گفتگو با آژانس  ورزش زنان ایران، در این مورد گفت: نصر در حالی مقابل ما بازی کرد، که چندین نفر مبتلا به کرونا و چند مشکوک به ابتلا داشت. چنین اقدامی از نظر اخلاقی نیز صحیح نیست و یک سهل انگاری بزرگ است.

او ادامه داد: هفته بعد استراحت داریم و بازی دو هفته بعد ما، مقابل تیم حفاری نیز تعلیق شده است. به همین علت بعد از پایان بازی، تمامی بازیکنانم را مستقیم و با اطمینان به خانه فرستادم. این بازیکنان ممکن است، خانواده‌هایشان را نیز در خطر قرار دهند.

سرمربی مس همچنین افزود: این مسئله به هیچ وجه قابل چشم‌پوشی نیست. مدیر عامل و کادر فنی این باشگاه نباید چنین اقدامی انجام می‌دادند. اگر این قضیه برعکس اتفاق افتاده بود، چه برخوردی با ما می‌شد؟

رضایی ادامه داد: برد و باخت ارزش چندانی ندارد و نباید به قیمت سلامتی و جان بازیکن و خانواده‌اش تمام شود.

موضع نصر فردیس در قبال قضیه کرونا

نصر فردیس می‌گوید آنها به قانونی که به آنها می‌گوید هر سه هفته یک بار تست پی سی آر بدهند تمکین کرده‌اند و به خودی خود قادر به تشخیص سرماخوردگی از کرونا نیستند.

به عبارت دیگر نصر فردیس پس از مشاهده علائم سرماخوردگی این احتمال را نداده که نفراتش به کرونا مبتلا شده باشند و به همین دلیل آنها را به میدان فرستاده است.

در این شرایط، خطر ابتلا هم برای سایر بازیکنان نصر فردیس و هم مس رفسنجان وجود دارد و باید منتظر خبرهای آینده و امیدوار به عدم ابتلای سایرین به کرونا ماند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.