14
هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال زنان

ستارگان فارس صفر باریج اسانس ۳ | قابل پیش بینی در شیراز

  • کد خبر : 75856
  • 20 دی 1400 - 17:21
ستارگان فارس صفر باریج اسانس ۳ | قابل پیش بینی در شیراز
تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال زنان در شیراز ستارگان فارس را شکست داد و پیروزی بازی رفت را تکرار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال بانوان امروز با پیروزی خارج از خانه تیم زنان باریج اسانس کاشان برابر ستارگان فارس همراه بود.

تیم رده سومی باریج اسانس کاشان امروز در سالن ابوالفتحی شیراز به مصاف ستارگان فارس رفت و این تیم را در ۳ ست پیاپی شکست داد تا جایگاه سومی خود را تثبیت کند.

تیم تحت رهبری فاطمه شعبان خمسه برای کسب امتیاز کامل بازی با نماینده والیبال بانوان فارس کار سختی نداشت و کارزار را با برد ۲۵ بر ۱۱ در ست نخست آغاز کرد.

باریج در ست‌های دوم و سوم نیز ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر  ۲۲ به پیروزی رسید و عملاً جز در ست سوم، فشار زیاد و محسوسی را از سوی دختران شیرازی احساس نکرد.این، یک پیروزی قابل پیش‌بینی برای باریج اسانس بود. آن‌ها در جایگاه سوم، برای لغزش تیم‌های بالاتر کمین کرده‌اند و رقیبی خطرناک برای ذوب آهن و سایپا هستند.

۱۱ پیروزی در ۱۴ بازی نشان‌دهنده کیفیت باریج اسانس است. تیمی که البته می‌توانست بیش از آن چه امروز روی صحنه است، دیده شود.

آیا شانسی برای قهرمانی یا نایب‌قهرمانی دارند؟ البته. هنوز برای قضاوت در مورد تاج‌گذاری در لیگ برتر والیبال زنان زود است اما فاطمه شعبان خمسه می‌داند که در بازی‌های بزرگ باید تیم کم اشتباه‌تری داشته باشد.

ستارگان فارس اما با این شکست، نهمین شکست در چهاردهمین بازی را پذیرفت و به لطف شکست مهرسان برابر پیکان از رده ششم پیشین خود پایین‌تر نرفت.

به نظر می‌رسد آنها جنگی فقط برای ششم شدن در جدول دارند جایی که سایه مهرسان با یک امتیاز کمتر، روی پیکر آنها افتاده است.

همچنین سمانه سیاوشی به عنوان بهترین بازیکن میدان از دیدگاه آژانس ورزش زنان ایران انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.