12
گفتگو با سرمربی تیم والیبال بانوان مس رفسنجان

آسیه پام : شکست‌های دور رفت برای مس رفسنجان تلنگر بود

  • کد خبر : 75874
  • 21 دی 1400 - 11:01
آسیه پام : شکست‌های دور رفت برای مس رفسنجان تلنگر بود
آسیه پام سرمربی تیم والیبال بانوان مس رفسنجان می گوید شکست‌های دور رفت برای تیمش یک تلنگر بوده و مس را از تیمی پرنوسان به تیمی باثبات تبدیل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم والیبال بانوان مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال زنان در خانه برابر تیم ریف اصفهان سه بر صفر به پیروزی رسید.

مس هفتمین پیروزی خود را در لیگ جشن گرفت. آنها به تیمی باثبات تر نسبت به گذشته تبدیل شده اند و مزد این ثبات، نتایج امیدوارکننده در هفته های اخیر بوده است.

آسیه پام سرمربی تیم والیبال زنان مس رفسنجان در گفتگویی درباره تیمش صحبت کرده است:

با ریف متفاوتی مواجه بودیم

ریف به نسبت نیم فصل نخست تغییرات زیادی داشت و حضور راحله آرا روی نیمکت این تیم به عنوان یک مربی بزرگ تأثیرگذار بود.

می‌دانستیم که بازی برگشت ما مقابل ریف با دیدار رفت متفاوت بود و پیش‌بینی می‌کردیم که بازی پایاپای و نزدیکی باشد اما خوشبختانه به هدفمان رسیدیم.

گاهی شکست، باارزش تر از پیروزی است

در دور رفت سینوسی عمل کردیم اما صادقانه بگویم که ما از شکست‌های دور رفت درس گرفتیم و هر باخت برای ما آموزنده بود.

گاهی شما بازنده‌اید اما ارزش آن شکست از چند پیروزی بیشتر است زیرا شما را با خودتان و واقعیت‌ها و ضعف‌هایتان روبرو و کمک می‌کند که آن‌ها را رفع کنید.

اسرا ورمزیار دیدار ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان در لیگ والیبال زنان

نتایج دور رفت برای ما تلنگر بود. تیم ما تیم باکیفیتی است و با این که تیم جوانی داریم اما با توجه به داشته‌هایمان خوب پیش رفته‌ایم.

برخی فکر می کنند تمرین دهنده مَرد داریم

در مس رفسنجان، آنالیزور نداریم و با وجود این که برخی فکر می‌کنند ما مربی تمرین دهنده مَرد در تیممان داریم اما این چنین نیست و تیم روی پای خودش ایستاده است.

روی نقطه ضعف‌هایمان کار کرده‌ایم، تیم را رها نکردیم و با انگیزه ادامه دادیم. مسابقه‌ای بود که با باخت در آن، غرور ما هم شکست اما من از این موضوع خوشحالم. این باعث شد به خودمان بیاییم.

آسیه-پام-و-مس-رفسنجان-در-لیگ-برتر-والیبال

مشکل اصلی ما که نوسان عملکرد در تیم بود به‌تدریج رفع شده و بازیکنان کم‌تجربه ما به سطح بازدهی مطلوبی نسبت به نیم فصل رسیده‌اند.

امید به پلی آف

جایگاه پنجم برای ما رتبه قابل قبولی است اما تلاش ما همچنان تا پایان فصل، بازی به بازی برای ارتقای عملکرد و جایگاه است و این که پلی آف با حضور ۸ تیم برگزار می‌شود برای ما انگیزه‌بخش بوده است.

اعتقاد من بر این است که لیگ برتر والیبال ۱۴۰۰ این ویژگی را دارد که تیمی در آن ضعیف نیست و هر تیم این ظرفیت را دارد که با قصور حریف، شگفتی‌ساز شود. این یعنی باید تا آخرین بازی و آخرین لحظه متمرکز باقی بمانیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.