14
امیدواری ستاره به موفقیت در چین

جای خالی طلای بازی‌های آسیایی در افتخارات شهربانو منصوریان

  • کد خبر : 75877
  • 21 دی 1400 - 11:31
جای خالی طلای بازی‌های آسیایی در افتخارات شهربانو منصوریان
جای خالی طلای بازی‌های آسیایی در افتخارات شهربانو منصوریان، موضوعی است که سبب شده چهره شاخص ووشو ایران درباره اردوی تیم ملی سخن بگوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” ووشو زنان ایران با شهربانو و الهه منصوریان شناخته می‌شود و برای شهربانو رسیدن مدال طلای بازی‌های آسیایی همچنان یک حسرت است.

این حسرت حالا موتور محرک برای ووشوکار باتجربه اهل سمیرم است. شهربانو منصوریان تصمیم گرفته هر طور که شده مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ را از آن خود کند.

شهربانو این روزها درگیر اردوی تیم ملی است جایی که مهنا رحیمی، صدیقه دریایی و خواهرش سهیلا منصوریان، سه رقیب او در وزن ۶۰- کیلوگرم هستند و از این جمع ۴ نفره، یک نفر فیکس تیم ملی برای هانگژو ۲۰۲۲ خواهد شد.

شهربانو منصوریان به وب‌سایت فدراسیون ووشو گفته است: ما دو هفته در اردو حضور خواهیم داشت و قرار است به طور جدی همدیگر را بزنیم. می‌دانم که با توجه به نفرات حاضر در اردوی تیم ملی، کار سختی برای اعزام به بازی‌های آسیایی دارم.

او می‌گوید: البته امسال از همه سال‌ها بیشتر تمرین کرده‌ام. پیش از این و برای حضور در ادوار قبلی بازی‌های آسیایی فقط در زمان حضور در اردو تمرین می‌کردم، اما برای این دوره به صورت مداوم در حال تمرین هستم. روزی دو جلسه تمرین دارم و می‌خواهم مدالی که جای آن در افتخاراتم خالی است به دست بیاورم.

ایران در ووشو زنان در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ در بخش ساندا یک نماینده در وزن منهای ۵۲ کیلو و یک نفر در وزن منهای ۶۰ کیلو دارد.

به نظر می‌رسد الهه منصوریان کار دشواری برای فیکس شدن در وزن منهای ۵۲ نخواهد داشت و شهربانو نیز برای پیوستن به خواهرش باید از سد رقبای عمدتاً باتجربه عبور کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.