11
هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال زنان

سایپا ۳ مس رفسنجان یک | بازگشت سایپا به صدر جدول

  • کد خبر : 75899
  • 23 دی 1400 - 16:29
سایپا ۳ مس رفسنجان یک | بازگشت سایپا به صدر جدول
تیم والیبال بانوان سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال زنان امروز در تهران برابر تیم مس رفسنجان به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال زنان امروز با ۴ بازی برگزار شد که در تهران تیم سایپا از سد مس رفسنجان گذشت و به صدر جدول بازگشت.

در این بازی که در خانه والیبال تهران برگزار شد سایپا که در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد موفق شد 3 بر یک میهمان خود را شکست دهد گرچه از دست دادن یک ست، برای سایپا اتفاق خوشایندی نبود.

با وجود این اتفاق ناخوشایند در ست سوم، سایپا پایان دل انگیزی در پایان هفته داشت زیرا با این برد و به لطف شکست سه بر صفر ذوب آهن در کاشان، بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر رسید.

شاگردان مریم هاشمی که در هفته های اخیر پیروزهایی متوالی را کسب کرده اند امروز هم تیم برتر میدان بودند و در ست نخست با حساب 25 بر 18 پیروز شدند.

برتری 25 بر 22 با وجود شکنندگی آنها را در یک قدمی برد قرار داد اما نمایش درخشان مس رفسنجان در ست سوم و پیروزی 25 بر 23 سایپا را غافلگیر کرد.

دختران سایپا برای این که مانع غافلگیری بیشتر شوند در ست سوم با دقت بیشتری عمل کردند و البته به سختی و مرارت تمام، 25 بر 23 پیروز این بازی شدند.

صرف نظر از 3 امتیازی که به حساب سایپا در جدول لیگ والیبال بانوان واریز شد، باید از نمایش شجاعانه مس رفسنجان و عملکرد فوق العاده آنها برابر تیم بزرگ سایپا سخن گفت.

این باخت، مس را همچنان در رده پنجم جدول حفظ کرد و به نظر می رسد تیم آسیه پام با همین جایگاه وارد پلی آف لیگ برتر والیبال زنان خواهد شد.

همچنین ستایش جبلی بازیکن جوان سایپا از نگاه آژانس ورزش زنان ایران به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. شبنم علیخانی بازیکن باتجربه سایپا نیز نمایش درخشانی داشت.

لیگ برتر والیبال بانوان 1400 با حضور 10 تیم برگزار می شود و 8 تیم بالای جدول به پلی آف خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.