15
هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال زنان

جوانان زرتشتی یزد ۱ مهرسان ۳ | پیروزی امیدوار کننده

  • کد خبر : 75906
  • 23 دی 1400 - 17:31
جوانان زرتشتی یزد ۱ مهرسان ۳ | پیروزی امیدوار کننده
تیم والیبال بانوان مهرسان در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال زنان امروز برابر تیم جوانان زرتشتی یزد به پیروزی رسید و پس از مدتها پیروز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال زنان امروز با ۴ بازی به انجام رسید و مهرسان تهران برنده مسابقه خارج از خانه برابر جوانان زرتشتی یزد شد.

در این بازی که در سالن یگانگی یزد برگزار شد تیم مهرسان تهران موفق شد ۳ بر صفر میزبان خود را شکست دهد و امتیاز کامل این بازی را به دست بیاورد.

در این مسابقه نزدیک و نفس گیر برای هر دو تیم، در ست نخست در یک جنگ تمام عیار مهرسان توانست 28 بر 26 یزد را شکست دهد.

مهرسان در ست دوم نیز 25 بر 22 پیروز شد اما برتری 25 بر 20 تیم جوانان زرتشتی یزد در ست سوم این تیم را به بازگشت امیدوار کرد.

مهرسان در ست چهارم و در شرایطی که خطر از دست دادن این ست و کشیده شدن مسابقه به ست پنجم را بیخ گوش خود حس می کرد در نهایت با هوشیاری در امتیازات پایانی 25 بر 23 پیروز شد.

پس از هفته ها ناکامی برای مهرسان، این پیروزی مرهمی برای تیم اعظم عیدی است. مهرسان نیم فصل دومی ناگوار و کم فروغ را سپری کرده است.

پیروزی در یزد در جدال دو تیم نیمه پایین جدول سبب شد مهرسان به ششمین برد در ۱۵ بازی خود در این فصل دست یابد و در رده هفتم جدول ماندگار شود و صعودش به پلی آف را قطعی کند.

مهرسان امیدوار است در فاصله ۳ هفته به پایان مرحله گروهی جایگاه ستارگان فارس در رده ششم جدول را تصاحب کند و قرعه بهتری در پلی آف داشته باشد.

از سوی دیگر، تیم جوانان زرتشتی یزد که تیم ماقبل آخر جدول رده بندی است با این باخت 7 امتیازی ماند تا شانس زیادی برای هشتم شدن و رسیدن به پلی آف در اختیار نداشته باشد.

جوانان زرتشتی یزد در این فصل تنها در یک بازی پیروز شده است گرچه از تیم تازه وارد به لیگ برتر والیبال بانوان، انتظار فوق‌العاده‌ای نیز نمی‌رفت.

لیگ برتر والیبال بانوان ۱۴۰۰ با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شود و ۸ تیم بالای جدول به پلی‌آف خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.