12
هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال زنان

باریج اسانس ۳ ذوب آهن صفر | … و سرانجام، پایان شکست‌ناپذیری

  • کد خبر : 75908
  • 23 دی 1400 - 15:43
باریج اسانس ۳ ذوب آهن صفر | … و سرانجام، پایان شکست‌ناپذیری
باریج اسانس کاشان به دوران شکست ناپذیری ذوب آهن در لیگ برتر والیبال زنان خاتمه داد. با پیروزی سه بر صفر در کاشان. شهری که شهر شوم ذوب آهن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال زنان امروز با ۴ بازی به انجام رسید اما همه نگاه ها به رقابت بین ذوب آهن و باریج اسانس در سالن هفتم مهر کاشان بود.

پیش از این بازی، ذوب آهن بدون باخت در صدر و باریج اسانس کاشان در رده سوم جدول قرار داشتند و رقابت دو تیم، جدال دو تیم مدعی بود.

ذوب آهن اصفهان با خاطره تلخ شکست دو فصل پیش در کاشان برابر باریج اسانس قدم به این شهر گذاشته بود. دو سال پیش در 30 دی 98، ذوب آهن در کاشان مغلوب باریج شده بود.

در این بازی نزدیک و زیبا که به طور زنده به صورت اینترنتی نیز پخش شد ذوب آهن مغلوب روز خوب و درخشان باریج اسانس و بازیکنانش شد و 3 بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

این شکست تلخ برای ذوب آهن سبب شد با توجه به نتیجه دیدار سایپا و مس رفسنجان، ذوب آهن صدر جدول را از دست بدهد و به رده دوم نزول کند.

در این بازی ، ست نخست متعلق به باریج اسانس بود. عملکرد کم اشتباه شاگردان فاطمه شعبان خمسه و غافلگیری ذوب آهن، نتیجه را 25 بر 18 به سود باریج رقم زد.

در ست دوم، باریج اسانس بازی را بهتر شروع کرد گرچه ذوب آهن با بازگشت های گهگاه، اجازه افزایش فاصله را نمی داد. اوج جذابیت این ست، رالی دیدنی دو تیم بر سر کسب امتیاز 16 توسط باریج اسانس بود.

در این ست، اشتباهات مکرر بازیکنان ذوب آهن سبب شد این تیم نتواند در بزنگاه های حساس بازی خود را به باریج اسانس برساند و در نتیجه، 20 بر 25 مغلوب باریج اسانس شد.

در ست سوم، رقابت نزدیک دو تیم ادامه یافت اما باریج اسانس کماکان تیمی بود که کمتر اشتباه می کرد. تکیه بر نمایش فوق العاده آیتک سلامت، مونا آشفته و سایرین باریج اسانس را 25 بر 19 فاتح این ست و فاتح تمام بازی کرد.

بدین ترتیب باریج اسانس کاشان به دوران شکست ناپذیری ذوب آهن در لیگ برتر والیبال زنان 1400 پایان داد و پس از 14 پیروزی پیاپی، این تیم را به زیر کشید.

باریج اسانس با این نتیجه  با 12 برد از 15 بازی و 38 امتیاز در رده سوم باقی مانده است. فاطمه شعبان خمسه سرمربی جوان و توانمند باریج امیدوار است این نمایش رویایی در آینده نیز تداوم داشته باشد.

آیتک سلامت نیز از نگاه آژانس ورزش زنان ایران به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد.

لیگ برتر والیبال بانوان 1400 با حضور 10 تیم برگزار می شود و 8 تیم بالای جدول به پلی آف خواهند رفت

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.