16
دور سوم لیگ برتر هندبال بانوان

شکست ناباورانه سپاهان برابر سنگ آهن بافق | روی ریل ناکامی

  • کد خبر : 75991
  • 27 دی 1400 - 7:29
شکست ناباورانه سپاهان برابر سنگ آهن بافق | روی ریل ناکامی
شکست ناباورانه سپاهان برابر سنگ آهن بافق مهم ترین اتفاق روز نخست از دور سوم لیگ برتر هندبال زنان بود. سپاهان برای بار دوم در لیگ 1400 ناکام میدان را ترک کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دور سوم لیگ برتر هندبال بانوان از هفته ششم روز یکشنبه 26 دی برگزار شد و سپاهان اصفهان در عین شگفتی برابر سنگ آهن بافق شکست خورد.

در تالار هندبال تهران و در شرایطی که سپاهان پس از شکست برابر تاسیسات دریایی به دنبال اعاده حیثیت بود، شکست دیگری آن هم برابر سنگ آهن بافق این تیم را در بحران تازه ای فرو برد.

در نیمه نخست، رقابت نفس گیر دو تیم با پیروزی 12 بر 11 سنگ آهن بافق به پایان رسید و در نیمه دوم نیز این برتری ادامه یافت و در نهایت برتری 25 بر 21 به سود بافق رقم خورد.

فدراسیون هندبال گزارش داده است که مینا وطن‌پرست بازیکن پست پخش تیم ملی و باشگاه سپاهان بعلت مصدومیت و جراحی در ترکیب تیمش حضور نداشت.

با وجود این غیبت، شکست برابر سنگ آهن بافق، تیمی که پیش از این 3 باخت را در کارنامه خود دیده برای سپاهان دردناک و غیرقابل پذیرش است.

با این شکست این سوال پیش می آید که آیا سپاهان با این اوضاع می تواند به قهرمانی در لیگ برتر هندبال بانوان 1400 امیدوار باشد یا حسرت قهرمانی باز هم تمدید خواهد شد؟

سپاهان با این شکست با 8 امتیاز همچنان تیم سوم جدول است اما سنگ آهن بافق 7 امتیازی شده و به یک قدمی سپاهان در جدول رسیده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.