9
نگاهی بر هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان

پیروزی متزلزل تاسیسات و امیدواری سپاهان به بازگشت

  • کد خبر : 76170
  • 30 دی 1400 - 7:08
پیروزی متزلزل تاسیسات و امیدواری سپاهان به بازگشت
هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان برگزار شد و نیم فصل به پایان رسید. تاسیسات دریایی برنده دشوار بازی برابر قعرنشین و همچنین قهرمان نیم فصل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان 1400 به پایان نیم غفصل خود رسید و تاسیسات دریایی قهرمان نیم فصل شد.

4 سال پس از این که تاسیسات دریایی قهرمان لیگ هندبال زنان شد حالا آنها بیش از هر زمان دیگری در این بازه زمانی به قهرمانی نزدیک هستند.

در هفته هفتم لیگ برتر و در چارچوب دور سوم این مسابقات، تاسیسات دریایی در یک بازی دشوار و غیرمنتظره برابر تیم بدون برد آتریسا تهران 21 بر 18 پیروز شد.

گرچه پیروزی دشوار و نفس گیری بود اما تاسیسات دریایی را 14 امتیازی کرد. تیم تهرانی هر 7 بازی خود در نیم فصل را برده است.

فاصله 3 امتیازی با تیم دوم، حاشیه امنیتی نه مطمئن اما دلگرم کننده را برای تیمی پدید می آورد که تجربه و جوانی را با هم ادغام کرده است.

سپاهان و امید به جبران

مهم ترین بازی روز پایانی نیم فصل در تهران، مصاف سپاهان اصفهان و شهرداری ملایر بود. 2 شکست متوالی سپاهان این تیم را در شرایط پیچیده ای قرار داده بود.

در زمین مسابقه سپاهان برابر رقیب رده دومی با قدرت 27 بر 19 پیروز شد تا دومین شکست پی در پی را به ملایر تحمیل کند و این تیم را از رده دوم پایین بکشد و خود در رده دوم قرار گیرد.

سپاهان در نیم فصل 2 شکست برابر تاسیسات دریایی و سنگ آهن بافق داشت و نمایش متزلزل این تیم سبب شد دیگر کسی سپاهان را مدعی اصلی قهرمانی نداند.

تیم شهید شاملی کازرون در ادامه نتایج متزلزل خود 24 بر 29 به کات شاهرود باخت و این، چهارمین شکست در هفتمین بازی برای نایب قهرمان فصل گذشته بود.

کازرون از 14 امتیاز ممکن نیم فصل تنها 6 امتیاز کسب کرده و تیم پنجم جدول 8 تیمی لیگ برتر است. بدون شباهت به تیم قدرتمند 2 فصل گذشته.

تیم انتهای جدولی یکتا افروز البرز نیز در هفته هفتم 23 بر 32 به سنگ آهن بافق رده چهارمی باخت و با تفاضل گل کمتر نسبت به آتریسا به قعر جدول سقوط کرد.

سنگ آهن بافق نیز نیم فصل را با 9 امتیاز و رده چهارم جدول به پایان برد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.