9
هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال زنان

جوانان زرتشتی ۳ ریف اصفهان ۲ | کامبک در یزد

  • کد خبر : 76207
  • 30 دی 1400 - 18:15
جوانان زرتشتی ۳ ریف اصفهان ۲ | کامبک در یزد
تیم والیبال بانوان جوانان زرتشتی یزد با پیروزی بر ریف اصفهان به دومین پیروزی فصل خود در لیگ برتر والیبال زنان دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال زنان امروز برگزار شد و سالن یگانگی یزد، تیم جوانان زرتشتی در ست پنجم از سد ریف اصفهان عبور کرد.

در مصاف دو تیم در جمع پایین جدولی های لیگ برتر والیبال بانوان، این تیم جوانان زرتشتی یزد بود که 3 بر 2 برابر ریف اصفهان به پیروزی رسید.

یزدی ها امروز یک کامبک بزرگ را رقم زدند. آنها در ست نخست 25 بر 20 و در ست دوم 25 بر 22 برابر ریف تن به شکست دادند و همه چیز برای جوانان زرتشتی تمام شده به نظر می رسید.

در شرایطی که یک شکست دیگر در حوالی جوانان زرتشتی قدم می زد، این تیم توانست کار را از ست سوم از سر بگیرد و با پیروزی 25 بر 20 در این ست، به بازگشت امیدوار شود.

در ست چهارم برتری جوانان زرتشتی یزد ادامه پیدا کرد به طوری که ریف در این ست خسته و پراشتباه به نظر می رسید. حاصل این فرآیند، برتری 25 بر 19 جوانان زرتشتی یزد بود.

بدین ترتیب کار به ست پنجم کشیده شد و این، زیباترین بخش رقابت دو تیم در سالن یگانگی بود. هیچ یک از دو تیم پاپس نمی کشیدند و پوئن، پشت پوئن برای طرفین جابجا می شد.

سرانجام در شرایطی که دو تیم تا امتیاز 16 پیش آمده بودند و اشتباهات، تعیین کننده بود این تیم یزدی بود که 18 بر 16 به پیروزی رسید و کار را تمام کرد.

بدین ترتیب با پیروزی 3 بر 2 تیم والیبال زنان جوانان زرتشتی یزد، این تیم از بازی امروز 2 امتیاز و ریف اصفهان یک امتیاز کسب کردند.

جوانان زرتشتی به دومین پیروزی فصل خود دست یافت و 9 امتیازی شد و در رده نهم جدول 10 تیمی باقی ماند اما ریف اصفهان با 12 امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.