12
به جا مانده از دیدار ایران و هند

نگین زندی و جشن تولدی که کامل نشد

  • کد خبر : 76268
  • 01 بهمن 1400 - 8:02
نگین زندی و جشن تولدی که کامل نشد
نگین زندی مهاجم کم سن و سال تیم ملی فوتبال زنان، یکی از چهره‌های ویژه نبرد ایران و هند بود.  او با کمی اقبال و دقت می‌توانست گلزن بزرگ این بازی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” نگین زندی یکی از مهره‌های مهم تیم ملی فوتبال زنان ایران در مسابقه برابر هند بود.

در رقابتی نفس‌گیر که دوندگی بی امان در آن حرف اول را می‌زد نگین زندی به عنوان عنصر آزاردهنده خط دفاعی حریف وظایفش را انجام داد و دفاع هند را پایین نگاه داشت.

دختر تندوتیز اهل ایذه هر زمان که صاحب توپ یا موقعیت می‌شد خطرناک نشان می‌داد و البته فاصله‌ای تا گلزنی در این بازی نداشت.

اگر حالا زهره کودایی را به عنوان چهره برتر و تعیین‌کننده بازی ایران و هند می‌شناسیم باید اذعان کنیم که اگر نگین زندی در یکی از دو موقعیت طلایی نیمه دوم گلزنی می‌کرد حالا او تیتر اول بود.

نگین خوش آتیه در شب تولدش اولین حضور در فوتبال قهرمانی آسیا را تجربه کرد و چه شب دل‌انگیزتری می‌شد اگر می‌توانست با یک گل سه امتیازی ایران را شادتر کند.

زندی بازیکنی است که دورانی طولانی و پرافتخار را پیش روی خود می‌بیند. صرف‌نظر از عملکرد او برابر هند (که با نمره قبولی همراه بود) و ۲ بازی آتی در مسابقات قهرمانی آسیا، بخش خوشحال کننده ماجرا، داشتن او برای آینده است.

نگین به‌زودی به یک مهاجم باتجربه و میدان‌دیده تبدیل می‌شود و با چاشنی اخلاق، تواضع و البته چارچوب شناسی می‌تواند به یک بازیکن ماندگار و طلایی تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.