9
تحلیل فوتبال زنان قهرمانی آسیا

آمار زنان ایران – چین | همه چیز در تصاحب چینی‌ها

  • کد خبر : 76397
  • 04 بهمن 1400 - 10:05
آمار زنان ایران – چین | همه چیز در تصاحب چینی‌ها
تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا 7 بر صفر به چین باخت. آمار بازی حاکی از برتری قاطع چین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر چین با نتیجه یک طرفه 7 بر صفر بازنده میدان را ترک کرد.

نگاهی به آمار این بازی که کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر کرده نشان می دهد چین، در این بازی برتری مطلقی داشته است و ایران در زمینه حفظ توپ یا شوت به سمت چارچوب نتوانسته با حریف رقابت کند.

چین در این بازی 12 شوت به سمت چارچوب داشته در حالی که ایران تنها یک بار آن هم روی ضربه شروع مجدد فاطمه عادلی توپ را به چارچوب چینی ها فرستاد که توسط دروازه بان چین دفع شد.

همچنین در مجموع شوت های درون و بیرون چارچوب، چین 23 بار دروازه ایران را هدف گرفت و در این شرایط عجیب نیست که به تعداد گل زیادی رسیده باشد. ایران اما در این آیتم، وضعیت نابسامانی داشت.

در درصد مالیکت توپ، چین حاکم مطلق است.آنها بیش از 80 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند و سهم ایران کمتر از 20 درصد بود.

ایران در این مسابقه با آگاهی از برتری فنی حریف و با استفاده از تجربه مثبت “توپ را بده و فضا را بگیر” در بازی هند، برابر چین صف آرایی کرد اما چین، قابل قیاس با هندی ها نبود.

تعداد پاس های رد و بدل شده بین بازیکنان چین 759 پاس بوده در حالی که ایران توانسته 189 پاس را تبادل کند یعنی حدود یک چهارم چینی ها.

دقت پاس نیز نزد چینی ها 90 درصد و نزد بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان ایران 50 درصد بود که آماری تامل برانگیز است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.