9
اتفاقات عجیب در فوتبال زنان آسیا

حذف هند به دلیل کرونا | ایران برای صعود پیروزی می‌خواهد

  • کد خبر : 76402
  • 04 بهمن 1400 - 12:05
حذف هند به دلیل کرونا | ایران برای صعود پیروزی می‌خواهد
در پی ابتلای جمع کثیری از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان هند، این تیم هم گروه با ایران از مسابقات قهرمانی آسیا کنار گذاشته و گروه ایران سه تیمی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” ابتلای جمع زیادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان هند سبب لغو دیدار دوم این تیم برابر چین تایپه در مسابقات قهرمانی آسیا شد.

این بازی قرار بود یکشنبه 3 بهمن برگزار شود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازی را لغو و اعلام کرد تیم هند از مسابقات کنار گذاشته شده زیرا دیگر قادر به حضور در میادین نیست.

بدین ترتیب نتیجه تساوی ایران و هند در دور اول از جدول پاک شد تا ایران تیم بدون امتیاز جدول باشد با این حال اکنون گروه یک مسابقات 3 تیمی است.

بدین ترتیب ایران برای دوم شدن در گروه خود باید در مصاف با چین تایپه پیروز شود تا بتواند به مرحله بعدی صعود کند.

پیروزی چین تایپه یا تساوی در این بازی نیز به معنای سوم شدن و حذف احتمالی ایران خواهد بود زیرا ایران با دریافت 7 گل از چین وضعیت تفاضلی خوبی نیز ندارد.

بر اساس دستورالعمل موجود، تیم های اول و دوم گروه های سه گانه به طور مستقیم به یک چهارم نهایی می رسند و 2 تیم از میان 3 تیم سوم گروه ها که وضعیت بهتری نسبت به سومین تیم داشته باشند نیز به این جمع می پیوندند.

در این شرایط، شکست ایران برابر چین تایپه به معنای حذف قطعی، پیروزی به معنای صعود قطعی و تساوی نیز به معنای حذف احتمالی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.