10
هفته هجدهم لیگ برتر والیبال زنان

بدرقه باریج اسانس به پلی آف با پیروزی در رفسنجان

  • کد خبر : 76648
  • 07 بهمن 1400 - 17:44
بدرقه باریج اسانس به پلی آف با پیروزی در رفسنجان
باریج اسانس کاشان در آخرین هفته از لیگ برتر والیبال زنان در رفسنجان کامیاب شد تا با پیروزی و چهره‌ای خندان روانه پلی آف شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مرحله گروهی لیگ برتر والیبال زنان امروز پایان یافت و تیم باریج اسانس کاشان با برتری برابر مس رفسنجان به عنوان تیم سوم جدول روانه پلی آف شد.

در سالن زیبای 9 دی رفسنجان، امروز تیم بانوان باریج اسانس کاشان در 3 ست پیاپی مس رفسنجان را شکست داد و با کسب یک پیروزی دیگر، 47 امتیازی شد.

ترکیب باریج اسانس در مسابقه امروز دستخوش تغییرات زیادی شده بود و اغلب بازیکنان جوان تر باریج اسانس به کار گرفته شدند.

پیروزی در بازی امروز برای تیم فاطمه شعبان خمسه به معنای پانزدهمین برد فصل بود. آنها در 3 بازی این فصل متحمل شکست شدند و در هفته های اخیر نتایج دلپذیری کسب کردند.

در بازی امروز رفسنجان، باریج اسانس برابر مس رفسنجان، تیم جذاب این فصل کار آسانی نداشت و در ست نخست 25 بر 21 پیروز شد اما در ست دوم آسان تر و 25 بر 16 به هدف خود رسید.

در ست سوم مقاومت مس برای نباختن کاملا بی اثر بود. برتری باریج اسانس کاشان در روی تور این تیم را 25 بر 20 فاتح این ست و این بازی کرد.

مهدیه رحیمی بازیکن 17 ساله و خوش آتیه تیم باریج اسانس کاشان از نگاه آژانس ورزش زنان ایران به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

بدین ترتیب باریج اسانس با حفظ رتبه سوم ، حریف تیم رده دومی ذوب آهن اصفهان در پلی آف شد. حریفی که باب میل باریج اسانس است زیرا این تیم چند هفته قبل ذوب آهن را 3 بر صفر شکست داده بود.

تیم کاشانی رویای حضور در فینال را در سر می پروراند و از نگاه خمسه و بازیکنان باریج، تحمیل دوباره شکست به بانوی آهنین اصفهان ، امکانپذیر است.

مس رفسنجان اما با شکست در بازی امروز با پذیرش دهمین شکست فصل، 25 امتیازی باقی ماند و با رتبه پنجم فصل را به پایان رساند.

فاطمه ایدلخانی دیدار ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان در لیگ برتر والیبال بانوان

نارنجی پوشان استان کرمان فصلی نسبتا موفق را سپری کردند. موفقیت عمده آنها را می توان در پیشرفت فنی نسبت به نیم فصل نخست قلمداد کرد گرچه حسرت رسیدن به پلی آف برای مس باقی ماند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.